уторак, 19. април 2011.

Bak seset peti


Uvek sam mrzeo one placljive alternativne repere sto samo placu kako ih niko ne voli i kako je tesko ziveti zivot na fakultetu gde su ih mama i tata poslali, jer kao sto neki znaju nije lako to sve preziveti, stvarno tezak zivot sta dA vam kazem.Ova skupina placipicka je okupljena uglavnom oko etikete ANTICON koja izdaje ove avangardne repere kako sami sebe nazivaju, a od koje po mom skromnom misljenju bi trebali da bezite ko djavo od krsta.Medjutim postoji jedan umetnik sa koji je originalno izdavao za ovu etiketu i koji je po meni par iljada svetlosnih godina ispred njih a ime mu je Richard Terfry, ostatku sveta poznat pod pseudonimom BUCK 65.
Ono sto njega po meni razlikuje od ostatka ove bande, je to sto je on pravi umetnik i sto u njegovim rimama se mogu pronaci svi normalni ljudi, ne samo studenti umetnickih skola.Rodjen u nekoj vukojebini u Kanadi 1972-e, i snazan uticaj ruralne sredine mozete cuti u skoro svakom njegovom tekstu posto secira taj palanacki mentalitet hirurskom preciznoscu i vecina njegovih pricica na zalost ostavlja gorak ukus u ustima.Inace ime Buck 65 je dobio posto u njegovom selu sva deca dobijaju ime po ocu pa ih posle svi zovu Bak a ovaj mu dodje sest peti u selu, kontate dobra fora.Inace covek se bavi i skrecingom i produkcujom a nastupa i svira sa bendom ozbiljnih muzicara tako da njegova muzika zadnjih par godina svakako odstupa od te tvrdokorne rap struje, pa ga sve vise mozete cuti u raznim blues-country-rock-folk varijantama.Ono zbog cega reperi njega generalno ne vole je to sto covek svakako propagira taj anti-macho fazon plus zivi jako cist i religiozan zivot bez droge, duvana i alkohola.Izdao je bogami dvadesetak albuma i jos uvek izdaje(trenutno je na Sage Francisovoj etiketi) i ove godine mu je izasao novi album 20 ODD YEARS, a ja bih vam ovom prilikom dao link za meni najdrazi njegov album, a to je SECRET HOUSE AGAINST THE WORLD iz 2005e, a koji je onako najmanje reperski od svih, ali verujte mi, skinite ga obavezno sigurno necete pogresiti.Evo linkA ispod a pogledajte i par njegovih singlova sa razlicitih albuma cisto da skontate o cemu se radi
SKINI ALBUM OVDE!!!! a Password je www.raspecta.net

 

 


2 коментара:

  1. VLUUUJO HOCU JA NA TVOJ BLOG;0) AJ MI POSALJI NEKI MAIL PA DA TI POSALJEM STA HOCU...?
    Ja ne umem sama da napravim blog heheeh

    Dragana Miss I dread

    ОдговориИзбриши