среда, 13. април 2011.

Dylan Dog al do mog


Svi verovatno znate ko je ovaj crni decko sa slike gore.Definitivno najbolji strip koji je izlazio kod nas( dobro aj i MISTER NO), a i jedan od najboljih strip edicija generalno u svetu.Po meni jedino Gejmenov SANDMAN moze da mu parira, posto su jedino ova dva stripa uspela da prenesu tu poetiku straha i smrti generalno.Ali smrdljivi ameri takvi kakvi su, moraju u svaku svetinju da se useru, tako je i sa nasim dragim Dilanom.Ovo sam video pre par meseci, mislio sam da je sniman za DVD i da je brzo zaboravljen, al osh racku ovo tek sad dolazi u bioskope cak i kod nas.Evo trejlera za ovo svetogrdje



Nigde Gruchoa, nigde inspektora Blocka iz Skotland Jarda, a i ovaj Dilan vozi neku teget bubu, ma serem vam se u ton film.Inace cini mi se da je ovo radjeno po epizodi DUGA NOC tj. kod nas izasao kao Gigant broj 4, al mozda mi se samo cini..
E sad, kad smo vec tu zeleo bih da vam pustim jedinu pravu ekranizaciju naseg omiljenog junaka, za koji bi vec trebali da znate posto je film izuzetan, meni licno mozda i omiljeni film svih vremena., a radi se o filmu DELLAMORTE DELLAMORE, za englesko trziste poznatiji kao CEMETARY MAN.Inace film je radjen po motivima epizode koja je kod izasla pod naslovom O SMRTI I LJUBAVI.Inace Dilana necete videti ni cuti nista o njemu u ovom filmu,posto je glavni junak u ovoj epizodi Dilanov dvojnik Francesco Dellamorte, koji je cuvar groblja u malom selu u Italiji, na kom mrtvi ustaju par dana posle smrti.Franceskoa ili Dilana glumi stara gejcina Rupert Everett po kom je ovaj lik originalno i nacrtan.Glavnu zensku ulogu glumi ANNA(jebemtizivot) FALCHI, pa sta bi ste lepse.Inace nemojte misliti da je ovo klasican zombi hororcic, ovo je u stvari jako apstraktna prica o ljubavi i trazenju iste.Najtoplija preporuka, evo jedne slike glavne (jebemtizivot) glumice, cisto onako ne moz da skodi a ispod toga i trejler za ovo remek delo




Нема коментара:

Постави коментар