субота, 9. април 2011.

Ill Behaviour


Danas sam imao jako los dan, radio sam 11 sati, ne mi je dobro i na kraju ne odoh na SUB FOCUS jel moram da ustanem u 7 ujutru.Ma nema veze i nisam neki preterani DnB fan nikad bijo.Srecom imao sam u cetvrtak priliku da gledam gospodina koji je u tim vodama jos od samog nastanka druma, a to je gospodin FABIO.Stvarno je bilo odlicno, jedino sto i nije bila neka guzva svi su bili na BEARDYMANu koji je takodje stvarno dobar umetnik mada mi bilo krivo zbog ovog matorog al sta cete.Evo u to ime miksa sa BBC-jevog radija od pre neki dan koji je ovaj matori radio sa svojim starim partnerom chika GROOVERIDEROM za sve ljubitelje starog drum zvuka, eve gi link

E sad na tom certu bih sa bata Mladjom, koji mi dodje ko stariji burazer i covek od koga sam dosta naucio o muzici izmedju ostalog.On bogami jeste bas tvrdokorni DnB fan, tako da ga upitah sta novo iz ove zike da preporucim sta valja on mi rece novi album od onog ruznog batice gore tj.DANNY BYRDa, album se zove RAVE DIGGER i evo vam stranica ge mozete skinuti special edition tog albuma, nazalost nisam nasao bolji link od ovoga posto je ovaj u tri dela ali ako vas ne mrzi vi izvolite nece se pokajete   danny-byrd-rave-digger-special-edition-2011
A evo i prvog singla sa tog albuma


Нема коментара:

Постави коментар