четвртак, 28. април 2011.

Mashupers Must Die!!!!


Evo u nedostatku neke bolje ideje danas bih vam prestavio ovaj zanimljiv Mashup EP od mladog Brazilskog DJa koji se proslavio svojim Prodigy Mashup albumom Mashupers must DIE!!!, a to je BRUTAL REDNECK.Ja stvarno nemam nista protiv Mashup DJeva ali u poslednje vreme zaista nicega posebno zanimljivog na tom polju, tako da mi je ovo leglo kao bebina guza na noshu, sosekaze.Naime, radi se o BEASTIE SABBATH EP znaci ko nije shvatio ozbiljno treba se zabrine za mentalno zdravlje ili bas nista ne zna o muzici( u tom slucaju oprastamo).Zezam se, evo ga link ispod


E sad kad smo vec kod Mashup zike, evo necega jos boljeg.Radi se o miksu koji mi posla moj drugar Marsa na mejl pre neki dan, koji je verovatno najbolji miks ove vrste koji cuh poodavno.Kad vec pominjem Marsovca da vam kazem da on i mlada i nama jako draga Tijana Rashic AKA MC Shweca pustaju back 2 back u Sobarici u subotu pa dodjite svi, odlicna priprema za prvomajski uranak.OK, Marso dodjes mi dvaes kerma za reklamu, a mi da se vratimo na temu.Elem, miks je radio izvesni GEOS za koga ja bas i nisam nikad cuo, al vidim ovde da je Poljak i da vodi Secret Weapons Radio Show( bemliga) ali overite obavezno na adresi ispod slike, posto miks jebe mlade mame, eto toliko, si ju araund...



Geos - Secret Weapons Radio Show (192 Kbs) (EQ Podcast Version) by secret weapons radio show

Нема коментара:

Постави коментар