петак, 15. април 2011.

Sa me dashgle

E ovo je pravi Grime, novi singl za DURRTY GOODZa


Sta kazete, decko stvarno kida mikrofon.Inace pravo ime ovog momka je Dwayne Mahorn, rodjen je pre 29 godina i dolazi nam iz Londona.Underground publici je postao poznat jos 2005. posto se pojavio niotkuda i odmah odvalio tada najveceg i nepobedjenog WILEYa u fristajl batelingu.U to vreme fama oko DIZZYja je bila na vrhuncu i izdavacke kuce su trazile sledeceg grime MC-ja koji bi bio isplativ za njih i najvise su se otimale bas oko ovog momka.Znaci lepo vreme bese za ovog decka, i onda 2006te sve krece po zlu.Naime njegov polubrat, takodje grime MC u to vreme poznat kao CRAZY TICH zajedno sa svojim ocem biva optuzen za ubistvo 21 godinu starog mladica i mladi Dwayne biva odvucen u zatvor zbog sumlje da je i on ucestvovao u ovom zlocinu.Njegov ocuh i polubrat dobijaju dozivotnu, a Durrty se vraca(sada vec zaboravljen) sam na ulicu....



Medjutim on se nije predao i u sledece cetiri godine izdaje dva LP-ija,par singlova i dobija svoje zasluzeno postovanje nazad.Otuda i potpisivanje za Major label ove godine i izlazak novog albuma OVERALL koji je ovaj talentovani decko uradio potpuno sam, a dali je uspeo mozete zakljuciti sami u danas predstavljenoj pesmi gore.Ja vam medjutim necu dati link za novi album, vec za prosli pod nazivom BORN BLESSED posto mi je on omiljeniji i vise je u nekom reggae hip-hop fazonu, nije bas sirova grime rokacina, svakako sjajan album.Evo vam link dole 


Нема коментара:

Постави коментар