уторак, 26. април 2011.

YO!YO!YO!

YO!MTV Raps! je bila i ostala moja omiljena TV emisija svih vremena, ne zato sto sam slusao rap celoga zivota, vec sto je to emisija koja je u to vreme obarala razne predrasude, borila se protiv cenzure i bila jedina emisija na TVu koja je promovisala hip-hop kulturu koja je tada, cisto ako ste mladji od 20 godina, bila totalni underground(samim tim bila vitalna i zdrava kultura, a ne ovo komercijalno sranje sada).Emisija se davala od 1988 do 1995. otprilike kada je(po meni) hip-hop najvise i vredeo.Emisiju su vodile hip-hop legende DR.Dre, Ed Lover i neponovljivi Fab 5 Freddy koji su u svakoj novoj emisiji predstavljali nekog novog MC-ja ili grupu koja je posle toga automatski postajala hit.Posto nisam imao satelitsku ko klinac, ovo sam pratio kod mog debelog komshe Milosa koji nije bas kontao zasto ja dva sata ne disem kad ovo krene.E dani detinjstva,lepo vreme beshe iako je ovde bilo bash sranje ali kad ste klinac zabole vas bash.Aj da ne skrecem sa teme, evo par mojih omiljenih fristajlova iz ove emisije



 
 


Нема коментара:

Постави коментар