уторак, 12. април 2011.

Zimboolicius


Vec se neko vreme pitam gde je PRINCE ZIMBOO, africki reper koji je svetsku slavu stekao numerom Baby sa Major Lazer albuma.Ustvari jos tada sam se pitao zasto covek ne izda nista, posto su ga svi zivi DJ-evei remiksovali i kad god izda nesto novo digne se velika prasina, a jedva da je skupio 5-6 pesama(za koje ja znam) a o albumu da ne pricamo.Il je jako lenj, il ga boli uvo il je lud.Evo jednog od mojih omiljenih remiksa koji je radio mladi DOUSTER,o kome cu drugi put posto je do jaja


Sta kazete, covek je stvarno jako duhovit i ima vrlo originalne tekstove, zaista steta sto nije aktivniji.E sad, ja sam pasionirano skupljao sve sto izadje od njega, ali u poslednje vreme nema nista tako da sam cak mislio da je skroz nestao sa muzicke scene.O, kako sam se zajebo, posto je baja bio zauzet necim drugim tako da je smuvao a bogami i ozenio mladu elektronsku nadu BLONDTRON, koja verujte uopste nije za bacanje, tako da ovaj decko bas i nije lud kao sto se pravi.Evo njihove zajednicke stvari u kojoj ce vam oni malo vise reci kako se oni osecaju povodom toga




Evo vam link za sajt ove mlade dame, posto je stvarno super uradjen a mladA dama izgleda kao jako zanimljiva osoba, bar se tako cini na njenom sajtu, a evo ga OVDE!!!


A evo necega sto je izaslo pre par sati,opet ekskluziva a radi se o njihovom zajednickom miksu koji je bas super onako na prvo slusanje, a iskreno nismo ni ocekivali da ce biti drugaciji.Puno srece mladom bracnom paru, a mi idemo, A STO NE BI MOGLO



Нема коментара:

Постави коментар