петак, 13. мај 2011.

Eksploatisanje priatelja Dio Treci


Blogger nije radio ceo dan i usput su mi i obrisali zadnja dva posta, pa ja hteo da ih napisem ponovo, medjutim u medjuvremenu me omete ova vanzemunka sa slike gore sa kojom provedoh par zadnjih sati na skajpu posto je ona u dalekoj i ladnoj Rusiji a ove core kupla da se kurci sutra kad ode u Barselonu, pa sretan put i lep provod ti zelim Draganice.E sad malo sam slagao da sam sa njom pricao par sati a ustvari sam maltretirao mog dobrog i postenog drugara Vuju koji je takodjer tamo da mi nabaci par novih bendica,kao sto ga obicno i smaram posto njegov ukus vise nego cenim, al stvarno.Uglavnom stari feminista Vuja je bio rad da podeli samnom par svojih ludackih bendica i svi imaju zenske clanove, URAAAA!!!!!Evo mog izbora od onoga sto mi on pokaza(ima toga jos) a ako vam se svidi sve to kao i meni albume skidajte ispod klipova, aj pa da krenemo











I za kraj jedan divan video klipic, ove tete jebu male decake u guzu

Vuja je stvarno ludak i stvarno puno fala, a sad stvarno za kraj nesto for njih dvoje posto smo clanovi Fiend Cluba zanavek a bogami i veliki fanovi Bruce Campbella sto je neko vec mogao da provali na ovom blogu, a vi uzivajte u jednoj od najnjeznijih ljubavnih stvari ikada napisanoj





Нема коментара:

Постави коментар