субота, 21. мај 2011.

Fly Lo on Stones Throw


Ako ste ljubitelj instrumentalnog hip-hopa(koji neki greskom zovu trip-hopom ali to je neka druga prica) sigurno ste culi za ovog decka gore koga neki nazivaju novim kraljem ovog zanra i direktnim naslednikom prerano preminulog J-Dille, iako se autor ovog bloga bas i ne slaze sa tim posto je JD ipak imao dublje korene u pravom hip-hopu dok ovaj mladic po meni vise vuce na eksperimentalu i jazz.Pa kako i ne bi kada mu je neki ujak deda bio veliki John Coltrane i vecina porodice su mu bili vise i manje poznati jazz umetnici.Elem, nadam se da ste sada shvatili da pricam o Flying Lotusu, momku koji iako je vrlo mlad iza sebe vec ima tri sjajna LPja i desetak EPjeva i bukvalno armiju fanova ali to je i zasluzio verujte mi posto u ovom novom naletu smrdljivih fensi producenata u hip-hopu i elektronici ovaj decko je jedan od retkih pravih umetnika.Ono sto ja licno jako volim pored njegove muzike su spotovi za njegove numere, koji su uvek neka apstrakna istripovana animacija i to je ono na sta se ja pored muzike(i zena naravno) nAjvise lozim.Evo pogledajte par njegovih novijih video radova i bice vam malo jasnije o cemu ja baljezgam...





Eto videste divote, stvarno retkost na danasnjoj ucmaloj sceni, a sve ovo vam govorim posto je ovaj mladic pre par dana izbacio svoj miksic za potrebe Stones Throw podcast serije, fantasticni lenji miks savrsen za neko kisno prepodne i senjepu dzeje, a vi ako ste ljubitelj ovih i slicnih radova sve to mozete skinuti na njihovom oficijalnom sajtu tj. OVDE!!! i prijatan stond vam zelim.

Нема коментара:

Постави коментар