уторак, 24. мај 2011.

He aint just fly... He is


Moj najomiljeniji blacksploitation film(iako u njemu ne glumi mlada Pam Grier)je svakako Superfly, remek delo low-budget kinematografije i film koji je otvorio put svim crnackim gangsterskim filmovima posle njega, svakako ste trebali da cujete za ovaj klasik a ako slucajno niste evo originalnog trejlera za ovaj film....



E sad, posto je ovo ipak vise muzicki nego filmski blog ja vam necu dati link za skidanje ovog filma, moracete to naci sami, ono sto bi vam ja dao veceras je link za skidanje muzike iz ovog filma za koju je zasluzan legendarni Curtis Mayfield posto je to moj nadrazi soul funk album ikada.Stvarno svaka od devet pesama na ovom albumu je prica za sebe bilo da je rec o muzici, pevanju ili tekstovima i ja bih rekao da kao sto je film bio preteca crnackih gangsterskih filmova tako je soundtrek direktan krivac za nastanak G-Funka dvadesetak godina kasnije.Ovo je inace i dugogodisnji favorit moje ekipe kada se kulira u gomili dima ako me razumete.Evo uvodne i meni najjace numere sa ovog albuma koju posvecujem svim onim jedva punoletnim gangsterima na baterije iz moga kraja kojih je sve vise i vise svakom novom generacijom.Sta cete, igraju se deca nije bas kao da znaju za nesto bolje, al ko jebe njih oni su generalno nebitni, evo ove divne i poucne  numere a album skinite na adresi podno vidoja


Нема коментара:

Постави коментар