уторак, 31. мај 2011.

its ON!


Moja dva omiljena DJa uradise prvi put neku stvar zajedno i verovali ili ne daju je za dzaba.To tako kazem zato sto su prosla vremena kada su ova dva momka sve davali za dzabe, jebiga kesh lova nikad ne laze, sto bi rekli bosanski lerdiji deviza davnih devedesetih.Nema veze ova nova je free i nju mozete skinuti na fejsu(jeeebote) posto ja neam profil i bole me bas za fejs, vi ga skinite i uzivajte, evo je  OVDE!!!



E sad o Diplou bi trebali sve da znate ako slusate ove nove elektro geto zajebancije tako da bih ja veceras rekao rec dve o Dousteru, decku koji ima svega 25 godina ali zadnjih jedno 4-5 godina on vazi za jednog od najboljih producenata kad su remiksi u pitanju posto ima stvarno originalan stil i svaka stvar je totalni klubski hit iako ne znate bas uvek sta ce novo izbaciti.Ja ga upravo i zbog toga gotivim jer ne volim one DJeve sto drdaju samo jedno te isto.Stvarno od ovog decka mozete ocekivati haus, hip hop, denshol, brejbit i jos ko zna sta ali svaki put to zvuci onako prepoznatljivo tropikalno i kvalitetno do jaja.Originalno Francuz, zadnje dve-tri godine zivi i radi u Buenos Airesu i izdaje za njihovu najacu etiketu ZZK(ili Zizek kako god) i za Diplov Mad Decent.Evo vidite sa kim sad oficijalno radi stvari tako da ocekujte jos mnogo stosta od njega posto postaje sve poznatiji i priznatiji.Evo mog nekog kao izbora njegovih najacih stvari i remiksa(po meni naravno) koji nekad bejahu za DZ ko sto rekoh a sad ih mozete samo odslusati(i kupiti).Evo ih doljee....







Нема коментара:

Постави коментар