четвртак, 5. мај 2011.

megamiXXX!!!


Sreca, sreca, rados , jebote oficijalni novi megamiks velikim Beastie Boysima uradi bas moj omiljeni mash-up DJ koji je uradio moj omiljeni mash-up album ikada.Radi se o albumu UNeasy Listening Vol.1 koji je izasao pre tacno 10 godina i koji(po meni)  jos niko nije prejebao da izvinete.Girl Talk i te face su mala deca za ovog baticu.Album zaista ima kultni status kod fanova iako je izdat samo u 1000 kopija, ali bogu fala, internet je cudo pa ga sad moz imat svako.Evo jedne pjesne sa istog a album skinite na adresi doljee



I jos da vam kazem da ovaj batica na slici gore stvarno ima tetku BBija i Z Tripa, na kontam bash,verovatno je gej, al cisto da znate, sad je ses ujutro i bijo sam u kafani i zene su skakale po stolovima i,mlogo me bole glava, al koga zabole bash, evo vam adresa za mega miXXX pa uzivajte,vezbajte brejk dens i te fore, aj laku noC...
vam zelim il dobro jutro kakogod

Нема коментара:

Постави коментар