понедељак, 16. мај 2011.

Monster Mash!!!



Ja znam da je Halloween tek 31. oktobra svake godine, ali ovih dana sam gledao sve epizode Treehouse of Horror iliti The Simpsons halloween specijale, pa pod tim utiskom sada pravim ovaj post.Kada kazemo horror muzika metalci obicno pomisle na King Diamonda, a pankeri na Misfitse, ali ja danas ne bih pisao o njima vec bi vam predstavio originalne tvorce ovog zanra plus jedan ne toliko poznati ali sjajni garage punk bend The Mummies.Njih pogledajte ispod ali prvo pogledajte najvece hitove ovog zanra plus jednog gospodina od kog su se toliko plasili u svoje vreme da danasnji horror bendovi su stvarno mala deca u odnosu na njega.Ma sta vam ja pricam vise bolje vi to sami vidite, evo klipova






Eto videli ste sta sve mene inspirise na Halloween, stvarno steta sto se nikad nije slavio kod nas al sta cete kad mi nikad nismo spaljivali vestice(mi smo ih ka#$%i).Dobro sad, dosta sa vulgarnostima, a kad smo vec ovde dao bi vam i link za moj omiljeni tematski Halloween album, isto jako mator, ali ako volite cudovista iz klasicnih horora ovo je prava stvar za vas.Skinite album na adresi ispod omota...

 

Нема коментара:

Постави коментар