среда, 11. мај 2011.

Noviteti sa MD(m)a



Ne znam dali ste culi za Mad Decent, Diplovu izdavacku kucu.Pre jedno dinu, dve to mi je bila omiljena etiketa, stvarno su bili najzajebaniji na sceni tada.Sada su postali mnogo popularni pa su vec nako, mnogo se furaju na haus u poslednje vreme, ali sada overih njihov blog posle nekog vremena i sve mi se cini da se vracaju na put stare slave.Evo par stvarcica koje su meni licno najzanimljivije
 

 Ako se pitate ko su ovi Zabo-fetishisti na slici gore da vam kazem da su to Toadally Krossed Out, misteriozni DJ duo koji je poznat po svom kiselom elektronskom ol-skul tehno zvuku, samo sto su im skoro svi semplovi i zvukovi koje mozete cuti na njihovim remiksima uglavnom uzeti iz zabljeg carstva, znaci kreketanje do besvesti.Mozda zvuci glupo al je skroz super, majke mi.Elem, posle 15ak remiksa oni najzad izbacuju svoj prvi oficijalni EP koji izlazi 24 maja, a promo minimix za EP mozete odslusati vodjEE
Toadally Krossed Out EP MiniMix by maddecent


A evo i jednog njihovog remiksa u ovom ludackom(ukradenom) video klipu, bez starca nema udarca sobirekli....

Eto culi ste i taj remiks Diplove verovatno najlosije stvari, ali sa kim saradjuje nije ni cudo.A evo i jednog mladica koga ja najvise cenim na ovoj etiketi.Radi se o MUMDANCEu o kom vec pisah na ovom blogu tako da cu vam sad samo reci da je decko krenuo na svoju Australisku turneju i u to ime izdao svoj novi promo miks, evo i njegA vodjEE


Mumdance Triple J Mix - May 2011 by mumdance


Evo i za kraj da vam predstavim drugi deo Blow Your Head kompilacije, za prvu je bio zasluzan Diplo himself koji je umiksovao i prodao glupim Amerima par Dubstep hitova i oni su rekli vau! jebote, sta je ovo, nebitno sto Dub step u Evropi postoji toliko kolko postoji.Nema veze kod drugog dela prica je malo vise fer, posto je tema dvojke Moombahton i sakupio je i umiksovao (koliko ja znam) sam tvorac ovoga zanra a to je gospodin DAVE NADA.Ako vam se ovo svidi ja bi vam svakako preporucio Moombah edite nasega DJa, clana Shazalakazooa, gospodina Nekog Stranca, koji je trenutno i definitivno jedan od vodecih producenata u ovoj sferi.To overite na Soundcloudu, a promo spot za Blow Your Head vol. 2 pogledajte dole i uzivajte, sta da vam kazem





Нема коментара:

Постави коментар