недеља, 8. мај 2011.

Sober Day


Ne znam da li prepoznajete ovom deckica gore, evo da vam pomognem, pevao je Ajde Jano kucu da prodamo na onom festivalu prosle godine.Jeste, to je onaj iz onog velikog benda, a ja bih danas da pricam o njegovom originalnom bendu, koji je po meni i muzicki i idejno uvek bio veci od FNMa.A ako neko ima zelju da vam predstavi MR Bungle, sigurno je zesce isfrustriran i smoren.Jebiga bila sjebana nedelja za mene, plus ovaj smrdljivi kisni dan uopste ne pomaze popravci raspolozenja.Nema veze, ne zelim bas preterivati i dati vam linkove za prva dva njihova albuma, to bi bilo bas strasno, ali ni ovaj zadnji nije bas normalan i veseo, iako je definitivno najslusljiviji njihov album, a Mike Patton je za njega rekao kad je izasao da je album malo Poppy ali se svakako nece dopasti nekom No Doubt fanu iz Ohaja.Hehe, stari psihopata Mike, a evo i dva videa sa tog albuma, malo da vam pokvarim raspolozenje, pa sto bi vama bilo bolje nego meni.Pogledajte....



Eto divote i veselja, savrseno mi leglo ovo sve baljezganje danas.Inace ja ovaj album jako volim posto mi je stalno bio u vokmenu dok sam bio na strazi u sumama Fruske Gore nocu, plus sam redovno na nocnim smenama bio narenva i sve to daje svrsenu kombinaciju za horor u glavi u kom sam ja vise nego uzivao.EEE, bio ja u vojsci jos pre deset dina a jos se ne ozenih, sta cete eto bar neceg zbog cega je meni lepse nego ostatku moje ekipe danas.Izvinite supruge na ovoj izjavi, ali svakom svoja sudbina i svakom svoja kesa(rece jedan djani iz mog kraja dok je bezao od svoje ekipe sa kesom lepka).A MR Bungle vise ne postoje odavno, ni Fantomas ni Tomahawk mu nisu ni do kolena, sori Majk al tako je, a vi ako niste slusali ovaj predivni psiho-istripovani albumcic ranije, mozete ga skinuti na adresi ispod omota pa uzivajte


Нема коментара:

Постави коментар