среда, 18. мај 2011.

United Colors of Beggarttron

Ovih dana kad god odete na neki blog koji se bavi bilo Dub Stepom,DnBom ili Engleskim Hip-Hopom cujete nesto novo od  Foreign Beggars, tria koji postoji desetak godina, prvo su bili poznatiji u hip-hop krugovima a svoju svetsku slavu su stekli singlom Contact koji su uradili u saradnji sa DnB majstorima Noisiom, i koji ima preko tri miliona gledanja na Jutubu, nije lose za ova tri do tada jedva poznata Londonca.Stvarno momci su mnogo dobri i ja mislim da su zasluzili svetsku slavu a ovih dana mozete ih videti u cak dva nova videa tj. dve njihove nove saradnje, jedna je sa njihovim starim drugarima Noisiom a druga sa izvesnim Vato Gonzalesom o kome ja i ne znam previse, nema veze obe stvari su sjajne i svakako bi trebali da poslusate i pogledate.Eve ih dole....




Eto odlicna stvar, mada malo previse podseca bas na Contact, nema veze oni su skroz kul pa su ovu stvar stavili na besplatan download na soundklaudu i evo svega toga dole

E sad batice odlucise da ova godina bude njihova otuda i najava za njihov novi EP The Harder They Fall(zvuci poznato) koju mozete pogledati podno teksta


I videli ste ko je sve ucestvovao u pravljenju ovog EPja pored njih, ja sam iskreno najsrecniji zbog saradnje sa Skrillexom posto su ovi momci vec uradili moju omiljenu Grime Dub Step stvar iz prosle godine zajedno, pesma JEBE kolko je dobra a tu numeru mozete cuti i skinuti ovde pa sami odlucite da li ja preterujem ili ne....

Нема коментара:

Постави коментар