петак, 6. мај 2011.

Zvuci pustinje


Veceras nisam nesto specijalno raspolozen da vam prestavljam neku modernu ziku, rap ili punk.Jednostavno nije mi takvo vece.Veceras bih vam prestavio nesto sasvim drugo.A to je jedan bend na koji mi je moja draga drugarica Ivana koju neko mozda zna kao Sajsi MC, skrenula paznju pre jedno dve dine i stvarno joj hvala na tome.Bend se zove CALEXICO i dolaze nam iz Arizone i vode se kao neki Alt-Rock bend, ali ja ih stvarno ne bi tako okarakterisao posto u njihovoj muzici i te kako mozete cuti neke stare dobre zvuke americkog kantrija i meksicke narodne zike.Ja bih to okarakterisao kao zvuke pustinje posto su momci odatle odakle su i to se bas cuje u svakoj pesmi.Otprilike muzika slicna muzici sto mozete cuti u filmovima Roberta Rodrigueza, samo malo vise americki rok fazon.Evo ovako otprilike zvuci prva stvar sa albuma Carried To Dust iz 2008. godine koji ja mlogo volem.Ispod mozete skinuti isti i to mu dodje to.A prvo poslusajte ovu divnu pjesnu...



Нема коментара:

Постави коментар