субота, 11. јун 2011.

Biljna Apoteka

Evo vec dva dana sedim kuci, ne idem na posao i ne izlazim nigde i sve to zahvaljujuci mom dragom ramenu koje sam opet sjebo i sa kojim kuburim vise od deset dina ali fala bogu izgleda da ce i to biti reseno ovih dana.Nema veze, necu da kukam, svako ima svoje probleme i sve ovo vam ustvari govorim posto zelim reci nesto drugo.E to je da kad god imate jake bolove doktori vam daju neke lekove protiv istih koje vam ko zna sta rade al bolove retko kad ublaze.E a ako uvatite i zacadite jedno 5 do 10 uksnibunje ne boli vas nista ni rame, ni kljun, ni krilca.Ko je posle tu lud?Nema veze ja danas pretera sa biljnim medikamentima i danas sam nasao jedan sjajan dokumentarac i jedan bas, bas odlican miks koji ce vam sigurno prijati ako upotrebljavate ovu terapiju.
Evo prvo trejlera za ovaj film koji mi dokoni Nesica danas donese, film se zove Bass Weight i uopste  nije los jedna od boljih prica o nastanku i popularizaciji dub stepa i u njemu mozete videti face koje vladaju ovom scenom zadnjih recimo deset godina koliko i ovaj sub zanr postoji a to su Kode 9, Skream, Benga, Plastician, Digital Mystic, Hijack i jos dosta njih iz originalne ekipe i svi su nasenipu ko zmajevi pa otuda i vrlo spora i mracna atmosfera u ovom filmu i ako vas zanima dub step ovo morate pogledati(ima ga na torrentima) a evo i trejlera





Eto to je bio filmski predlog za danas a evo i jednog fantasticnog miksa koji danas nadjoh i koji je vise nego prijao u ovim meditativnim stanjima.Radi se o miksu England a me yard za koji su zasluzni meni jako dragi momci iz Edinburga i oni su Riddim Tuffa Sound i jedni su od najboljih novijih producenAta kad su u pitanju engleski digitatalni rege i dancehall koji se furao kasnih osamdesetih i ovde mozete cuti 50 pesama a medju njima i 21 ekskluzivnu novu stvar od takvih legendi kao sto su Top Cat Daddy Freddy, Solo Banton, Tenor Fly i drugi.Ne mogu da vam opisem koliko je miks dobar a ima i link za skidanje.De ces bolje i evo ga

Eto to mu dodje to, medikamenti lagano pustaju pa odo ja da mrem, aj laku noc...







Нема коментара:

Постави коментар