понедељак, 6. јун 2011.

Carrebian cruise


Pocelo je leto, vrucina lagano pocinje da ubija otuda i ovaj danasnji post u kom cu vam preporuciti tri miksa savrsena za predstojece letnje dane.Znaci veceras cemo se baviti Karibskom muzikom ali ne zelim da vam dajem neke standardne soca dancehall mikseve posto toga ima po netu koliko hocete pa sam se trudio da napravim temu malo zanimljivijom.Ali pre svega toga da vam kazem da je snimljen novi dokumentarac o dancehall muzici i dancehall plesnoj sceni na Jamajci i u ovom filmu izmedju ostalih mozete videti Yellowmana, Vybz Kartel, Movado, Beenie Mana, Elephant Mana i mnogo jos novijih i starijih faca sa ove scene.Jutub je prepun novih trejlera za ovaj film a ja sam odabro jedan koji mi se najvise dopada pa pogledajte dole.Idemo, Daggering Style!!!!!



Eto videli ste kako se Jamajkanska omladina zabavlja a mi da se vratimo na mikseve koje bi vam preporucio za danas.Prvi je novi miks za mladog Murloa, koga sam vec hvalio na ovom blogu i koji stvarno razbija kako radi svoje Soca Bashment Tropikal Remikse i Riddime i poslusajte njegov miks i ono sta je novo i najsvezije na toj sceni.Drugi miks je uradjen od strane jednog od najcudnijih i najbizarnijih likova na ovoj sceni radi se o gospodinu Sumsinu i poslusajte njegovo pomalo iskrivljeno vidjenje ove muzike i svoj stil on naziva SocaMerengueTek pa to svakako overite ako ste raspolozeni za malo drugacije karibsko-juzno americke zajebancije.I za kraj sam vam spremio nesto skroz drugacije a to je miks koji ce vam pomoci da malo bolje sagledate dancehall muzicku scenu iz osamdesetih i devedesetih i za koju je zasluzan mladi Cool Hand Luke koji ce vas voditi kroz stare vise i manje poznate denshol hitove.Eto toliko od mene za sada, nadam se da ste zadovoljni izborom za danas, uzivajte pa se gledamo, evo mikseva ispod

Нема коментара:

Постави коментар