петак, 10. јун 2011.

Napad Amazonki



Danas imam jako lepe vesti za vas.Naime u zadnjih nedelju dana nekoliko meni omiljenih zenskih faca koje su se pojavile u zadnjih par godina izbacise svoje nove stvari.Nova sveza krv i nove devojcice koje itekako pokazuju svojim kolegama sa djokicama kako se rade te stvari.Pa da krenemo redom...





Vec sam pisao koliko gotivim ovu devojku sa slike gore.Jeste to je mlada Lady Chann i ona je pre par dana izbacila svoj novi EP sa svojim poljskim drugarima koji su totalni kraljevi elektro-dub-regge-bashment-dance zvuka koje mozda znate, a oni su Dreadsquad.Posle fantasticnog Money ah dem god evo njihove nove pesme Island Lovin



A evo ako ste propustili proslu, nemojte sada i poslusajte je dole





Ovu devojku gore nisam pominjao nikad na ovom blogu a svakako sam trebao, mozda me sramota da priznam koliko se lozim na ovu Dominikanku iz Bronxa.Ona se zove Maluca Mala i cesto je uporedjuju sa MIA mozda zato sto Diplo stoji iza nje, ali ja stvarno mislim da je ona prica za sebe.Evo njenog prvog singla po kom je postala popularna, Diplo producirao naravno, obavezno pogledajte ako niste ranije pa da nastavimo pricu


Eto nadam se da ste odgledali to, ja ko sto rece ne smem(imam visok krvni pritisak) a evo i novog videa i nove stvari za ovu devojku, bogu fala ona se ovde ne pojavljuje, spot je totalno low-budget zajebancija, a pesma otkida.Nadamo se da je ovo najava za oficijalni album, posto se tako nesto jako dugo vec ceka od ove devojke.Za sada je izasao samo njen odlicni China Food mixtape koji je miksovao jedan od glavnih ljudi na Mad Decent etiketi a to je Paul Devro i koji mozete skinuti na njenom oficijalnom sajtu tj. OVDE!!! A evo i novog videa....






A evo i moje omiljene Brazilke, na ovu sam tek slab jebiga, al da ne balim previse nad tastaturom pogledajte njena dva starija videa da vidite zasto je sve tako, ja ne smem ko sto rekoh, moz mi pozli, vi uzivajte...



Bemtileba, sto je mnogo mnogo je, ja sam iz Zemuna ako niste znali pa se mozda zbog toga tolko lozim na ganke sta znam.Da se vratimo na pricu, nasa draga Zuzuka je Brazilka kao sto rekoh, zivi i radi u Bruklinu i jedna je od glavnih ljudi sto se tice promocije baile-funka iliti Carioca-Booty music kako oni nazivaju ove zajebancije i sprema svoj novi LP.Ocekujemo sa nestrpljenjem, a ovih dana je izasao njen novi EP koji je uradila sa izvesnim Orquesta iz Dublina a ceo EP je besplatan i mozete ga preuzeti OVDE!!! a evo i videa za tu numeru, uzivajte pa se vidjamo...


Нема коментара:

Постави коментар