субота, 18. јун 2011.

Novo kolo nova sHansa...

De ste ljudi, kako ste, kako podnosite vrucinu?Evo ja se otkinuh sinoc od alkohola, otkinu se danas od posla i ova temperatura mi uopste nije dobro legla,komsa na trafidzi se ukenji nece da pivo veceras jebem li mu cokoladicu i  evo sad udjoh na gajbu na kojoj nema nikog ceo dan i temperatura ovde je oko 50 stepeni, cu da mrem opusteno.Aj nema veze, valjda ce prezivimo nekako.I tako, nisam postovao nista dva dana, imao sam nesto drugo u planu al kad videh kolko noviteta od meni nekih dragih muzicara ima danas reko aj prvo cu tih par zanimljivih stvarcica da podelim sa vama pa cemo ovo sto sam planiro u sledecem postu.Aj pa da krenemo polako....



Evo za pocetak da vam kazem da nasa omiljena numera iz prosle godine(verovali ili ne, ovo je Marsa kupio a ne ukrao po starom srpskom obicaju) je najzad dobila svoj posteni remiks pak.Radi se o numeri Shottas za koju je zasluzan nas drugar Munchi i u kojoj gostuje najbolji Dzamejkanski MC Mr Lexx ranije poznat kao Lexxus.Sta da vam kazem o obojici sam vec pisao u par navrata i ako niste culi original ove numere obavezno to uradite, a remikse, koji su ludi koliko i ova pesma mozete cuti i pazariti podno teksta




Ko ne zna ko je ova teta gore, verovatno nece ici na Exit ove godine.Ja znam da je to Santigold ali necu ici posto cu biti u gipsu tada, iskreno jebe mi se za Exit, meni je najkrivlje sto necu gledati Primuse u Becu(jebem li ti tecu) al sta cete, neko je rodjen u svili i kadifi a neko u poderanim prnjama.Zajebavam se, sta je tu je a Santigold sam pomenuo posto verovatno znate da je gostovala na zadnjem albumu Beastie Boysa u najboljoj numeri na ovom albumu a to je pesma Dont play no games that I cant win i sve vam to govorim posto je ta numera dobila svoj oficijalni remiks i to ne bi bilo nista sad specijalno da za isti nisu bili zaduzeni niko drugi do Major Lazer.Sta kazete, Beastie, Santigold i Major Lazer u istoj numeri, sto je mnogo, mnogo je, POSLUSAJTE!!!





E kad smo vec kod Dipla i Mad Decent ekipe, evo i videa za jednu sjajnu numeru koju sam takodje vec postovao ovde i za koju su zasluzni Diplo, Dillon Francis i (krv ti jebem)Maluca Mala.Kako sam razumeo, ovo je prvi oficijalni moombahton spot ikad snimljen i posto je bas ekskluziva jos ga nema na Jutubu ali ga mozete pogledati na ovoj adresi OVDE!!!!! (nije mi bas najasnija cela fora sa zrikavim ciodama, ali obavezno overite malog ludaka u narandzastom duksu)


I za kraj evo jos jedne divne devojke o kojoj takodje pisah ovde par puta.Ona se zove Rye Rye i za potrebe promocije i najave njenog dugo ocekivanog albuma prvenca uradila cak dva nova spota.Sta da vam kazem, meni su obe stvari onako malo limunadica iskreno mnogo mi se vise svidjalo sve sto je ova devojka izbacivala na pocetku karijere tj. numere koje su vise u njenom tj, Baltimor haus fazonu tj, numere kao sto su Bang!, Shake it to the ground i Rock off!Shake off! ali sta cete mora se zivi od neceg.Nema veze, ova devojka je meni i dalje jako simpaticna i zanimljiva pa u to ime pogledajte oba ova videa i uzivajte pa se vidimo kasnije....







Нема коментара:

Постави коментар