четвртак, 2. јун 2011.

Sajsi ga znone


Uglavnom dva sata je ujutru, dodjoh s posla znojav, smrdljiv i nervozan tako da idemo ovaj post na brzaka.Ova devojka na slici gore je nekom mozda poznata a nekom mozda i ne, ko ne zna to je Ivana Rasic AKA Bedno Piskaralo AKA Sajsi MC.Ona je takodje i najbolja drugarica i brat sestra vlasniku ovoga bloga(uz Keku i Draganicu naravno) i veceras bih vam prestavio njen novi video koji je uradila sa Damjan Eltech(om) o kome ja i ne znam previse pa ne bi nesto da lupetam.Takodje ne zelim da iznosim svoje komentare vezano za stvar i video posto kao sto rekoh Ivana mi je ko sestra pa verovatno ne bih bio objektivan, a i stalno me pljuju da sam prestrog kad su priatelji u pitanju pa tako necu nista reci.Uglavnom pitao sam Ivanu da li da stavljam spot ili ne na blog a ona mi posteno rece da ga stavim ako mi se dopadne i ne stavljam ako je suprotno.Nista, odluka je pala i video pogledajte dole....





Нема коментара:

Постави коментар