четвртак, 21. јул 2011.

Stronger than a moose


Pre jedno metar dana sam trazio neke gluposti na netu i slucajno naletim na englesku seriju The Mighy Boosh i procitam kako ona ima kultni status u Engleskoj i sta ti ja znam i reko da overim cisto nako i jebeno se odusevim.Reko kako je moguce da sam ovo propustio posto serija ima sve sto ja gotivim, prve svega jako je duhovito napisana, toliko je ludacka a nije debilska, ima crtanih delova, kostime i likove koji kao da su izasli iz kosmara nekog petogodisnjaka i pored svega toga do jaja muziku i ludacke songove u svakoj epizodi.Meni je ovo kao Man behaving badly na esidu, sa tim da mi glavna dva lika imaju jos snazniju medjusobnu hemiju nego Gari i Toni, ma generalno odlicna serija i definitivno prava stvar ako vam treba nesto da opustite malo jer popravlja raspolozenje sto posto.I nista sav srecan, dosla mi neka ekipa i ja kao aj da gledate nesto sto niste sto posto i kao sav srecan pustam ovo i oni kao ma to se vec daje na TV-u(ja neam pojma, retko kad ga palim stvarno) i jos kao sranje je, ovo, ono.Ma noste se u kurac, mislim se nesto, meni je do jaja, a vi ste glupi.Znam ono kao o ukusima se ne raspravlja al opet ste glupi.I nemate smisla za humor.Ni maste.I idite tamo i gledajte usrani True Blood il sta je vec popularno ove nedelje medj gejevima.Eto to je poruka mojim drugarima a vi ako niste gledali moja najtoplija preporuka.Ko ne zna ova serija prati nasa dva junaka Howard Moon-a i Vincent Noir-a koje igraju engleski komicari Julian Barrat i Noel Fielding, koji su odigrali 70 posto drugih likova koji se ovde pojavljuju a zasluzni su i za sve scenarije i slicno.Serija je prvobitno bila radio emisija u kojoj su ova dvojica kenjali sve i svasta i tu su prvobitno stvoreni Hauard i Vinsent koji su inace  radnici u zoloskom vrtu Zooniverse, ma necu ustvari nista da vam pricam posto je seriju inace tesko opisati ukratko, jednostavno mora da se odgleda.A posto se ovaj blog ne bavi serijama, vec muzikom, ja bi vam veceras dao link za album sa pesmama iz ove serije, cisto ako slucajno ima jos fanova i njega mozete skinuti ako kliknete OVDE!!!! A evo ispod i mojih omiljenih, cisto da vidite o cem se tu radi, mada svakako ove ludacke numere bolje idu u sklopu price iza njih.Za pocetak moj hit ovijeh dana, posto izadjoh tri puta za dvaes dana iz razloga o kojima sam vec i previse pisao ovde.Nema veze, evo toga a evo i par drugih pa uzivajte, sta da vam kazem....









Нема коментара:

Постави коментар