уторак, 23. август 2011.

PPs Drunk Punk Dio Drugi


Pre par meseci, kada sam poceo da uredjujem ovaj blog, postavio sam jednu pankersku kompilaciju koju sam napravio kad sam dosao kuci rano izjutra otkinut ko picka i ne bi mi dosta zajebancije nego sam morao da nastavim da skacem i da se debilisem po kuci.Lista koju sam tada napravio mi se jako svidela sutradan i kao zasto je ne bi podelio sa nekim nesretnicima koji imaju slicne mentalne probleme.Lista je postala kompilacija i dobila je skromno ime PPS v.1 iliti povracam po sebi valijum 1 i na njoj mozete cuti neke meni drage pankersko-hardkorovske klasike i ako vas to zanima evo tog posta OVDE!!!
E sad, nocas dodjos kuci u nista manje zavidnom stanju i opet napravi listu u naletu pijane inspiracije i kao sad je odslusah i jos mi se vise dopada pa moje prvo retardirano kopile dobi svoga mladjeg batu, malo manje hardkorovski nastrojenog a malo vise sajkobili-pankrokerica opredeljenja.Nadam se da ce vam se svideti, poslusajte i skinite sve ili poneku pesmu posto je u pitanju folder sa zasebnim pesmama i linkovima za skidanje pa vi izvolten molicu lepo.Treklista ide vako, a link za skidanje i slusanje je ispod, kesa lepka u sape i zajebancija more poceti....



PPs v.2-TreKListAA

01-Frantic Flinstones-Tom Dooley
02-Hasil Adkins-Zombiewombie SKIT
03-Mad Sin-Meattrain at midnight
04-Photon Torpedoes-dIE yOU Zombie bastards!
05-Voodoo Zombie-Amor Psycho
06-The Meteors-Insane
07-Ramones-I dont wanna go down to the basement
08-Hanson Brothers-Rink Rat
09-NOFX-Vincent
10-The Buzzcocks-Promises
11-All-Box
12-Lag Wagon-The Kids are all wrong
13-Lag Wagon-May 16
14-SNFU-Cockato quill
15-Therapy-Where eagles dare
16-Misfits-Descending angel
17-Son of Sam-Of Power
18-Blitz-Warriors
19-PTTB-Jinx
20-Toy Dolls-Blaze of Borough
21-Ratos de porao-Fuck off and DIE!!
22-Sick of it all-All hell breaks loose
23-Sheer Terror-Walls
24-Suicidal Tendencies-Subliminal
25-Gang Green-Party with the devil
26-Kid Dynamite-Macho Insecurities
27-Bad Manners-Just pretendin
28-Daniel Johnston-Never relaxed



Нема коментара:

Постави коментар