среда, 31. август 2011.

Stotina omiljenih


Kao sto mozda neki znaju, zadnja dva meseca nisam kurcem  mrdnuo, da izvinete na izrazu, posto sam imao ozbiljnu operaciju desnog ramena i eto tako ne radim nista.Mikseve sa Marsom ne pravim odavno i svi su stari miksevi sklonjeni sa nasih profila, tako da moj profil na saundu onako zvrji prazan vec neko vreme.I tako od silnog smora ja poceh skupljati pesme na svom profilu, u fejvorits rubrici naravno i evo zavrsi listu od sto omiljenih u zadnjih  recimo godinu dana pa rekoh eto mozda nekog zanima koje bi to numere bile.Od zike stvarno ima svacega, bas sam se onako trudio da ne stavljam neke gluposti vec stvarno neke meni jako drage pesme, recimo kao neki pregled i preporuka za citaoce ovoga bloga na sta bi trebali obratiti paznju.Ima dosta novih stvari, ima i malo starijih, ali sam gledao da ne budu starije od godinu dana, tako da je lista relativno sveza i siguran sam da ima svacega sto bi vam se svidelo a i trudio sam se da stavljam pesme koje mogu da se skidaju, jebes ono dajte pare sranje, tako da vecinu numera mozete i skinuti za DZ.E da, kad sam vec tu da vam kazem da ce Government 4000 i Marsa pustati muziku na onoj letnjoj sobarici na Savi, odnosno Sub Marini i to ovaj petak, sigurno ce biti odlicna zurka, pa vi dodjite u sto vecem broju, nemojte ste smaraci.Ja se nadam da se Government ne ljuti sto sam toliko zapeo za njega ovih dana, posto stvarno ne poznajem decka, vec sam ono kao stvarno fan i trudim se da to podrzim sve koliko mogu, al realno koliko ima vajde od ovog bloga ja ne znam ali sigurno ne nesto mnogo, posto je ovo i dalje underground blog i tako ce da i ostane po svemu sudeci, al ko ga jebe, ko zna zasto je to dobro.To je to za zurku, a Muzikazaigru.blogspot 100 fejvorits lista ide nekako OVAKO!!!! Pregledajte, poslusajte, skidajte i uzivajte!!!!!

Нема коментара:

Постави коментар