понедељак, 12. септембар 2011.

BasssschinA



Kao sto sam vec najavio, ove nedelje idemo sa oficijalnim izdanjima, tako da sam veceras probrao dva nova dubstep EP-ja na koje bi trebalo obratiti paznju bilo da ste ljubitelj ovog zanra ili ne.Ja licno verovatno bas i nisam preterani ljubitelj(mada daleko od toga da ga bas ne volem) ali ipak mislim da se ova dva izdanja izdvajaju iz mora slicnih, prvenstveno po svom ol skul flow-u koja nose sa sobom, znaci nikako ne ocekujte ove nove post-pop-dubstep zajebancije vec sirovu, napetu i izdrkanu dubstepcinu kakva se cepala pre par dina kada je ovu ziku ovde retko ko pratio.
Sada je prica vec malo drugacija i ovaj stil je bas onako zaziveo u Srbiji, pogotovo kod mladezi pa nas cak ni nas ortak Drajverica nije mogao pustiti na zurku na SubMarinu u petak, kao cekajte i to.Ja bejah pijan kao cep, pa zapali gajbi, ali svakako ne bih cekao posto sam stari kopleksashh.Nema veze, bitno je da se klinci loze na nesto jos pored narodne i ove mutantske nove gistro pop zike koju smo preslikali od vataHR.Nema veze ni to, da ne skrecemo sa teme vec da vam dam linkove za ova dva EP-ja.Prvi od njih sam vec pominjao pre neki dan i stavio fantasticni spot za naslovnu numeru sa A strane ovog izdanja a radi se o numeri Dinosaurs Engleskog dvojca 16bit.Stvarno odlicna brutalna numera a na B strani jos bolja i jebenija numera Boston Cream.Ne razmisljajte mnogo, vec skidajte ovaj fantasticni EP OVDE!!!!!
Druga stvar za veceras je delo mog verovatno omiljenog dubstep producenta, koji je objasnio svojim long play izdanjem Everybodys speaking, Nobodys listening od pre dve dine na kome ste mogli cuti bas razne sto tvrde, sto malo mekse dubstep varijante.U pitanju je Caspa naravno i sto se ovog izdanja tice ne morate strahovati, ovde su sve tvrde i pomalo sirove stvarcice kao sto i ime izdanja govori.EP se zove Not for the playlist i ovde mozemo cuti Caspu u svom vrlo minimalistickom raspolozenju ali ne brinite, sve cetiri stvari su bas onako poslastice za ljubitelje ovoga zvuka.Evo linka za skidanje OVDE!!!!!, a simpaticni video za prvi singl Sir Rock Alot pogledajte ispod.....


Нема коментара:

Постави коментар