понедељак, 5. септембар 2011.

Eeee jebem te POSLE....iliti filozofsko drkadzijski post na litar ipo radze


Posle dva i vise meseca bolovanja (citaj lelemudjenja) ne bas tako mladjani vlasnik ovog bloga je poceo da radi, znaci back to the mashina i to sto posto.I kako je bilo?Pa mislim da naslov ovog posta govori sam za sebe.Jebiga, ne moze svakom tata da da pare da kupi patike, i znam da mozda zvuci pateticno pogotovo u ova moderna vremena kada je radnicka klasa bas cenjena u picku materinu, ali na jednu stvar sam vise nego ponosan, a to je da od kad sam zavrsio srednju radim bez prestanka, znaci nista fax, nista filozofiranje i sve sto imam u zivotu, a ja sam zadovoljan sa time sto imam sam zaradio sam sa svoje dve ruke bre.Nista mama, nista tata, nista bata, nista stranka, ako me kontate.Zato u to ime jedna mene vise nego draga pesma sa verovatno najlegendarnijeg streetpunk albuma svih vremena, cisto da razbijem maler i da me krene sezona jebiga.Slusaj vamo!!!!!



Jeste, dobri stari Spereri, numera Working sa meni jednog od dva omiljena punk albuma svih vremena.Ali nemojte se loziti mnogo, ako vam kazem da je drugi najjaci punk album po meni  Allroys Revenge od All-a skontacete da ja bas i nisam neka skinjara, niti neki nadrkani panker ali Shock Troops je objasnio za vek vekova.Ja stvarno ne znam koja mi je pesma sa ovog albuma draza od koje i mislim da su Collin i ekipa objasnili sta znaci biti jebeno sirov, neiskvaren i iskren prema sebi i svojoj ekipi a opet ne biti nadrkana moroncina i pre svega toga kako se pravi prava punk rock pesma za sva vremena.Jos kad se uzme u obzir da su momci prasili pub rock i te fore jos 1972. godine, mislim da je respekt vise nego zasluzen.Takodje ovaj album zelim staviti na ovaj blog od kada sam poceo da ga uredjujem ali nikako da nadjem pravu temu, tako da je moje vracanje medj nesretni radni svet pravi povod za ovako nesto.Takodje sam svestan da svako ko je ikada bio u punk vodama sigurno zna ovaj album vise nego dobro, ali mozda naleti neko mladjano pankerce koje se jos nije susrelo sa ovim pa reko evo mu prilike, sto da ne cuje legende ove velicine a ne samo one Afi-je i te cmizdravce.Nista, ovim bih zavrsio svoje izlaganje, evo albuma ispod omota dole, ali pre svega toga pogledajte mog omiljenog Ultimate Fight borca, Dan Hardy-ja i obratite paznju na numeru sa kojom on uvek izlazi pre nego sto se nekom nesretniku usere u zivot....









Нема коментара:

Постави коментар