четвртак, 20. октобар 2011.

Saund Klaud Prva Tura!!!!


Dobar dan, srecan rad!Evo danas na programu imamo nesto sto ja do sada nisam radio, mislim nisam radio u ovoj formi i bez neke odradjene teme, a to je nesto sto se po muzickim blogovima koje volim da pratim naziva soundcloud roundup tj. danas cu napraviti pregled nekih svezih pesama iz ove nedelje i necega za sta ja mislim da bi trebali obratitii paznju.Gospodin Vladimir Popovic AKA Government 4000 se nesebicno ponudio za uredjivanje ovog segmenta, ali nazalost zbog nekih svojih privatnih stvari nije u stanju to da uradi pa do sledeceg njegovog javljanja moracete se zadovoljiti ovim sto vam ja preporucim.Eto, sad sve jasno, dosta price, da krenemo sa mjuzom!!!


Za pocetak evo necega cemu se ja jako obradovah.Naime, radi se o novom EP-ju jednog coveka ciji rad ja pratim poodavno, coveku koji je svoje mracno vidjenje jamajkanskog Dancehall-a naziva Barefoot, nesto za sta je on pored tvorca zanra gospodina Stereotyp-a najzasluzniji.O tome opsirnije drugi put, veceras njegov Gunshot Riddim uradjen u saradnji sa cuvenom dancehall njuskom Mega Banton-om.Sta ce te lepse i evo toga ispod....


Numera broj dva za veceras je takodje nesto jako specijalno i nesto o cemu sam vec pisao a radi se o drugom singlu sa Vybz Kartel-ovog albuma Kingston Story koji ja silno nahvalih, mislim sa razlogom.Radi se o numeri Half on a baby i za prvi oficijalni remiks su zasluzni niko drugi nego nasi stari drugari Schlachtofbronx.Vybz i Bronx, kakva kombinacija, poslusajte... 



Kada smo vec u dancehall vodama evo i novog singla za Demian JR Gong Marley-a.Odlicno kao i uvek, fala bogu pa nema veze sa onim Super Heavy sranjem koji se vrti po TV-u ovih dana.Ako novi Demianov album bude dobar kao i prvi singl, naci cemo snage da mu oprostimo...



A evo jos jednog novog riddim-a i to bas Yu-Go!Riddim koji je kao Jugo riddim, al stvarno, posto je za njega zasluzan covek Bosanskog porekla koji zivi i radi u Shvici i ovo je nesto za sta sam hteo da uradim poseban post, ali kad videh ono plakanje za Titom uradjeno od strane Los Balkanieras cica, malo mi se smucilo.Jebo vas Tito, izvinite sad na hejtu al dosta bre vise sa tim sranjima.Nema veze, riddim je odlican i evo verzije sa meni jako dragom Gnucci Banana-om, ostatak poslusajte na soundcloud-u....



Ajde malo da batalimo dancehall i da predjemo na dubstep.Evo nove numere za producenta znanog kao G-ta koji nam dolazi iz Dubaia i koji je poznat po svojim mesavinama tradicionalne arabske muzike i nadrkanog dubstep-a.I ovaj put je prica slicna, ali svakako odlicna.Nesto jebu linkovi za serovanje ove numere, ali svakako je mozete poslusati  OVDE!!!!

E sad, kad smo kod dubstep-a, evo jedne simpaticne dubstep numere uradjene od strane coveka koga ja obozavam i pratim od vajkada, ali svakako ne poznatog kao dubstep producenta.On je ipak poznatiji u hip-hop i scratching vodama a to je veliki DJ Yoda.Ovu ziku on naziva Jewish Dubstep pa poslusjte kako to zvuci....


A evo i kako bi Madonna zvucala da je ikada bila u raggaton vodama.Nesto o cemu cu svakako opsirnije drugom prilikom a u pitanju je Sonora.Evo njegove verzije cuvene La Isla Bonita...


Kad smo vec lagano zasli u tropikalne vode, evo jednog brutalnog remiksa jednog velikog tropical house hita od pre par godina...


I za kraj ovog naseg druzenja da vam kazem da cuveni DJ Shadow ima novi album i on se zove The Less You Know, The Better.O ovome bi isto vise pricao posto mi je Senka stvarno jedan od najomiljenijih DJ-a na svetu od kad sam bio mali, ali moram priznati da mi zestoko ide na jaja u poslednje vreme sa svojom borbom protiv besplatnog download-a i piraterije.Mislim, covek je napravio ime sebi kradeci sve zive semplove koje je mogao da nadje i sad ovo.Ma jebali ga Metallica i U2 i ti govnari, nek sisaju bas svi zajedno.Nema veze, iz respekta i secanje na stare dane evo prve cele numere na saund-u a album nadjite i UKRADITE!!! sami.To je to, laku noc i prijatno...

Нема коментара:

Постави коментар