недеља, 23. октобар 2011.

Soundboy Killing!!!!


De ste drugari, sa ima, sa se radi?Evo ja stigao nadrkan ko picka sa posla, nesto sam nervozan, jebo bi nekom mamu maminu al fala bogu na putu do kuce me niko nije pogledao popreko, verujte mi ne bi se dobro proveo.I sta sad kad sam pun negativne energije a nisam se istresao nigde?E pa fala bogu i mojoj zaludjenosti muzikom uvek se nadje nesto agresivno da se onako posteno iskacem po kuci.Obicno mi za to sluze neka pankerica ili neki hard core, ali sta raditi kad je nervoza toliko pojacana da cak ni to ne pomaze?E pa onda treba posegnuti za necim mnogo jacim i ludjim i hvala bogu bas ovih dana nadjoh tako nesto pa eto sjajne prilike da to podelim i sa vama.U pitanju je nesto ciji ja nisam preterani fan, mislim nisam bio fan vec evo desetak godina ali kad sam bio klinac to se nije ni zvalo tako, a bogami je i drugacije i zvucalo.
Sada se taj muzicki pravac naziva Breakcore a u moje vreme to se zvalo Gabba ili Gabber iliti Hardcore Techno najprostije, malo sam i pisao o tome, mozda je neko i obratio paznju.Nema veze, otkad se taj zvuk promenio i izrastao u nesto sto se zove Breakcore ja kao sto rekoh nesto to i ne pratim i sve te face tipa Bong Ra mi nisu specijalno simpaticne ali veceras bih vam dao jedan album koji jeebe mame i nesto sto je savrseno ako zelite da se iskacete dok se ne userete.Naime, radi se o albumu simpaticnog naziva 20 000 Hard Core Members cant be wrong za koji je zasluzan mladic koji nam dolazi iz meke hard core techno zvuka a to je Holandija naravno i koji se krije iza pseudonima FFF.E sad, ovaj album je meni onako jako simpatican zato sto se radi o najsvetlijem primeru necega sto cak i nije Breakcore vec je podvrsta ovog podzanra i sve se to naziva Raggacore a ime je dobilo iz razloga sto pored manijackog i prebrzog Gabbera i Breakcore-a ovde mozete naci velike uticaje agresivnog Dancehall-a koji se furao devedesetih i ono sto je jos vaznije old skul Jungle zvuka.Fantasticna kombinacija, ko moze da podnese naravno a evo kako to sve i otprilike zvuci....


Sta kazete, totalna bolestina i nesto sto je rezervisano samo za zesce ovisnike o raznim amfetaminskim derivatima ili za preterano agresivne i psihicki obolele likove kao sto sam ja.Ako ste se nasli u nekoj od ove dve grupe ili vam se ovo cisto svidja nako evo linka za skidanje albuma OVDE!!!! Nista, evo jos jedne numere sa ovoga albuma dole,pustite do daske, napravite sto deblje lajsne na stolu(mora da bide bar za cetiri) uzite cekic i udarajte se po glavi.Prijatan provod vam zelim!!!!!


Нема коментара:

Постави коментар