четвртак, 6. октобар 2011.

Tropikalne masine


Pre par meseci kada sam poceo da uredjujem ovaj blog napisao sam jedan post o momcima koji su pioniri Nueva (ili Digital) Cumbia zvuka i bez kojih ova scena ne bi ni bila to sto je, a radi se o dvojcu Fauna iz Mendoze u Argentini.Nazalost u tom postu sam izneo par neistina o ovoj skupini a jedna od njih je da je Color Kit nasao zamenu za svog nesretno preminulog drugara Catar_Sys-a koji je nazalost sebi oduzeo zivot u svojoj 28. godini.Ne znam ni sam gde sam to procitao, verovatno sam i izmislio, sto svakako treba da bude nauk svima koji se bave ovakvim stvarima da to ne rade navareni posto nije u redu siriti neistine.Nazalost mladi Catar_Sys nije dobio svoju zamenu a verovatno ni nece sto je stvarno steta posto su Fauna stvarno bili nesto novo i originalno na ondasnjoj a bogami i na svetskoj sceni posto su bili prvi koji su mesali razne nove elektronske stilove sa ondsnjim tradicionalnim cumbia zvucima.Tako je, momci su skoro sami smislili svoj originalni zvuk koji su kasnije i profurali, prvo u prestonici ovog zvuka odnosno u Buenos Aires-u a kasnije i u ostatku sveta i bili su svakako vodece ime na sada vec legendarnoj ZZK etiketi.Ako nemate pojma o cemu ja pricam evo jednog kratkog dokumentarca u kome ce vam ovi momci i jos par bitnih ljudi tamo pojasniti par stvari na ovu temu.



Eto sad kad malo bolje kontate o cemu je rec da se vratimo na pricu o Fauna ekipi.Kao sto rekoh, Catar_Sys nije vise sa nama ali je za sobom ostavio ceo album koji je otprilike bio zavrsen u danima kada je napustio ovaj svet i taj album u znak postovanja prema njemu  nije objavljivan do pre neki dan.Tako je, njihov cuveni prvenac iz 2008. godine je dobio svoj nastavak u vidu drugog albuma pod imenom Manshines i mogu vam reci da je album vise nego odlican, vrlo sarolik i ovoga puta pored njihovog prepoznatljivog Digital Cumbia zvuka, ovde mozete cuti i razne dubstep, kuduro i ko zna koje jos uticaje i svakako je steta sto je ovo njihov poslednji album.Za produkciju su bili zaduzeni meni omiljeni ljudi sa ove scene tj. Frikstailers-i, dok su za bitove bili zaduzeni Deladuro i El Remolon.Evo celog albuma ispod, poslusajte i uzivajte u ovom elektronskom vidjenju zivota pod Andima....



Нема коментара:

Постави коментар