среда, 12. октобар 2011.

Ujka Bobi





Ja se u Funk razumem jako malo, u Jazz jos manje a u Jazz Funk ko Marica u krivi, tako da verovatno poslednja stvar koju ocekujete od mene na ovome blogu je neko jazz funk izdanje, ali danas je tako, kako je.Jeste, danas sam vam spremio nesto sto nisam slusao jako dugo a vratio sam mu se najvise zbog smorenog vremena poslednjih dana.
Naime, rec je o cuvenoj Jazz funk trilogiji jos cuvenijeg jazz klavijaturiste Bob James-a kod fanova poznata kao Bob James Three koju je ujka Bobi izdao u periodu od 1974. do1976. godine i ta izdanja su nekim ljudima poznata kao jedna od najsemplovanijih izdanja u istoriji hip hopa i samo njegova numera Nautilus je semplovana vise od 50 puta.Ako vas zanima u kojima je numerama sve koriscena pogledajte ovo OVDE.Elem, pominjali smo cuvenog funky drummer-a, gospodina Clyde Stubblefield-a, pominjali smo Incredible Bongo Band i ostale do besvesti semplovane face, tako da bi bilo nepravda ne pomenuti i Bob James-a.Nevezano za istorijski znacaj ovih izdanja, siguran sam da ce vam se ovo muzicko putovanje svideti posto se radi o zaista kvalitetnoj i ne bas klasicnoj jazz varijanti, zbog cega tvrdokorni jazz fanovi nikada nisu specijalno postovali Bob-a, ali svakako slusljivije i prihvatljivije kod nas duduka za jazz.Ovo je vise funk, cak i pop instrumentalna varijanta, nesto sto bi se mozda najlakse moglo opisati kao kvalitetna filmska muzika uradjena za izmisljene filmove .Mozda nisam pravi covek za opis ili preporuku ovako necega, reci cu samo da se radi o  necemu sto bi svakako trebali da imate u svojoj kolekciji ako volite muziku generalno.Ako sam vas ubedio,evo vam ispod tri najpoznatije numere sa ova tri albuma, a linkove za skidanje istih nadjite podno klipova.To mu dodje to, uzivajte pa se gledamo...









Нема коментара:

Постави коментар