недеља, 20. новембар 2011.

Bullshit or not?-Government 4000 Soundcloud Roundup-Dio Drugii!!!


Evo posle malo duzeg cekanja ponovo imam izuzetnu cast da vam predstavim drugi deo meni licno omiljene rubrike na ovome blogu.U pitanju je naravno Bullshit or not?-Soundcloud roundup uradjen od strane meni omiljenog i bez ikakvog preterivanja, najboljeg domaceg DJ-a Vladimira Popovica, ostatku sveta poznatog kao Government 4000.Tako je, ponovo Gaverment bira ziku za vas, a to nije mala stvar, verujte mi.Vecerasnje izdanje je nazalost bez komentara ali muzika je tu i to je ono sto je najbitnije, zar ne?Obratite paznju na predlog broj jedan, posto je u pitanju takodje domaci ili domaca DJ-ka i meni je uvek zadovoljsto da se na ovim stranicama promovise neko ko je odavle a da zna sta radi, ono sto se kaze.Da ne tupim ja vise, evo nove i gotivne zike za sve vas, hvala Dovla Care i to je to, uzivajte!!!!











Нема коментара:

Постави коментар