субота, 17. децембар 2011.

All I wanted was a Pepsi....


Ne, ovaj post nije o Suicidal-ima, mada ova pesma i ovaj prvi album mi je zauvek ostao klasik nad klasicima i svakako osnovna lektira za sve one koji vole stari, dobri HC Punk sa pocetka osamdesetih, znaci pre vremena kada su Mike i ekipa zasli u crossover i vise metalizirane vode.Ne, ovde nije rec o tome, posto ja nesto i ne stavljam na ove stranice gomilu mojih omiljenih albuma iz tinejdzz doba, posto kontam ko je ovo slusao, slusa to i dan, danas, pa ne ide sad ko zna koliko godina posle, ja tu nesto da obrazujem ljude i da mecem mator matrijal, mada je ova pesma i jos po koja sastavni deo onoga sto bih vam predstavio danas.Naime u pitanju je opet jedan AV mix ali mnoogo drugaciji od bilo kog AV mix-a koje sam stavljao ovde, posto se ovde radi o 100% punk i hardcore materijalu i to onom starom dobrom iz godina kada sam je jeo pacja govna mesto dudinja i govno zvao BOBO!!!Ako hocete bas precizno, ovaj miks je sastavljen od uglavnom crust i anarho punk bendova iz Engleske poput Crass-a i Discharge-a i americkih prvobitnih hard core punk bendova tipa Minor Threat, SS Decontrol, ranih Bad Brains-a i mnogih drugih, znaci top notch material.Video koji prati ovaj miks, a zaista je miks u pitanju, ne pitajte kako vec odgledajte i odslusajte(ja tripujem da je ovo bukvalno revolucija u mixing-u a cucete i zasto) je takodje napravljen 100% posto od omotaca sa kojih su ove numere i to opet bas odlicno i sve ovo izgleda kao ludacki crtac od sat vremena.Ne znam sta da vam kazem, ovo je meni vrh, vrhova, toliko sam se odusevio da sam ga gledao i slusao dva puta zaredom i kao sto sam sinocni post posvetio svim onim VHS generacijama, ovaj vecerasnji posvecujem istim tim generacijama sa zadrskom da je ovo posveceno svima onima koji prepoznaju bar dvadeset omota iz ovog fantasticnog miksa.Ako ima takvih medju vama, siguran sam da ce im se ovo svideti koliko i meni a ovi ostali koji ne spadaju u ovu grupu mogu ovako brzinski da nauce na sta smo se mi toliko przili i zasto.Da ne davim vise, evo miksa ispod, uzivajte i bacite neki komentar da vidim koliko vam se svidja(mene inace to ne dotice toliko, ali za ovaj post bi mi znacilo).Unapred hvala, uzivajte i ako ste u prilici dajte mu malo i po stage diving-u sa ormana, frizidera ili sta ti ja znam.Jebes drzavu, jebes policiju i sve raspale sluge sistema, uzivajte pa se gledamo....

Нема коментара:

Постави коментар