четвртак, 1. децембар 2011.

bEWARE THE iNVASION


Evo posto se bratu Boskici sto je daleko u tudjini toliko svideo prosli post a ja jos nisam legao da spavam iako radim ujutru, evo jos jedna ovako jako zajebana kompilacija, ustvari mnogo zajebanija od one iz proslog posta i nesto vako za njega specijalno a i nesto sto vec neko vreme pokusavam da stavim na blog al mi nikako ne polazi za rukom.Jednostavno ovo izdanje je toliko dobro da sam morao par meseci da ga preslusavam iznova i iznova da bi objasnio o cemu je rec.Naime, na ovom duplom disku se nalaze da kazemo svi najznacajniji kompjuterski ridimi od ranih osamesetih pa sve do danas koji su pomerili granice na dancehall polju svaka u svoje vreme i onako najzanimljiviji i najprogresivniji ridimi i jos stosta sto korene vuce iz Jamajkanskog dancehall-a.To bi otprilike znacilo da je na ovoj kompilaciji vrlo iskusno sakupljena gomila takvih bisera za sve one hardcore bit i ritam(u ovom slucaju riddim) fanatike plus su u pitanju sve originalne matre, znaci ne razni version-i i nesto sto se ne nalazi tako lako nigde po netu, sve instrumentali i sve originali, znaci totalna ludnica i totalna ekskluziva.Kompilacija nosi ime Attack of the Mysteron Killer sound i nju su sakupila dva gospodina koja vec mnogo godina vredno rade na pomeranju granica ovog na zalost vrlo cesto monotonog zanra.

U pitanju su cuveni londonski producent The Bug koji je vec godinama nadaleko poznat u dancehall, grime i dub-dubstep vodama i neko je vrlo iskusan na ovom polju i ko vrlo dobro poznaje materiju a njegov saradnik u sakupljanju i objavljivanja ove kompilacije  je covek iza Soul Jazz Records-a, Stuart Baker koji takodje godinama izdavac ovakvih i slicnih muzickih poslastica.Znaci nije bilo boljih ljudi za ovaj posao i to se cuje na svakom delu ove kompilacije bilo da se radi o pocecima ovakvog zvuka i cuvenih King Tubby-a i Jammy-a, preko pretripovanih originalnih riddima tipa Ward 21 pa do naj spejsi bashment sranja iz ove i prosle godine.Cak u trenucima pomalo iskacu iz zanra pa mozete cuti i meni vrlo drag Diplo Rhytm, Roots Manuvine dub zajebancije i stvarno jos svasta nesto.Uostalom, sta vam ja pricam, evo nekih ispod meni najdrazih stvari sa ove kompilacije a nju mozete skinuti OVVDDEE iako sam siguran da se za postovanje ovako necega ide direktno u pakao.Ko ga jebe, bitno je da smo mi zivi i zdravi.Evo muzike ispod, preslusajte vako a ako volete ove radove skinite i uzivajte i veseli ostajte pa ce se gledamo...






Нема коментара:

Постави коментар