четвртак, 29. децембар 2011.

dark and lonely pagan souls of the kings of crust


ovako je to opisao jedan baja sa jednog bloga, mislim procitao sam par recenzija ovog albuma i svi su bili u istom tripu.Totalni rispekt, niko ni  u jednom trenutku nije rekao da Amebix ( a da, ovaj post je o Amebixovom zadnjem albumu) nisu vise pankeri, da su presli u Indastrijal i te fore, svi su bili u fazonu, ovo je kao album godine na pank i metal i kogabolikurac sceni.A zasto vam ja sve ovo govorim?Pa zato sto je kraj godine a nisam dugo stavljao neko pank izdanje, pa reko zasto ne bi stavio kao neko najbolje pankersko izdanje iz ove godine.I tu nastane problem.Da li je najbolje pankersko izdanje u ovoj godini, a to je po meni naravno, povratnicki album(u pravom smislu te reci) Amebix-a Sonic Mass, uopste pank izdanje?
Mislim, ko zna ko su Amebix zna da oni nikad nisu bili klasicni pankeri, ali vecina ljudi ih je povezivala sa celim anarcho i crust pokretom od samog pocetka.Tako sam i ja imao njihov prvi album Arise! na nekoj kaseti zajedno sa Discharge i Conflict-om, cini mi se, tako da mi to i nije bila bas jedna od omiljenijih kaseta, ustvari uvek kada sam je pustao slusao sam samo Amebix, oni su mi bili za te radove kad mi se slusa nesto agresivno, a da nije plicak, vec je ono kao ozbiljna prica i realno nikada nisam ni kontao u kom su oni tripu, jednostavno sam se osecao kao neko ko je specifican i ozbiljan kad pustim Amebixe.Realno, gomila ljudi na hc pun k sceni ih je slusalo iz slicnih razloga, pa nije ni cudo da su bili omiljeni nepoznati bend svima koji su hteli da teraju svoju spiku a realnost je bila da su hteli da se prave pametni i posebni.Mislim, realno Amebix su kao prvi koji su svirali mesavinu crust punka i hevi metala, tako ih svi opisuju, ali ko ih je slusao zna da oni nisu bili ni jedno ni drugo vec su svirali svoju muziku i uvek su bili za sebe.E u tome i jeste problem, posto su toliko odusevljenje izazvali i kod pankera i kod metalera sa ovim zadnjim albumom, da ozbiljno prete da zauvek prestanu da budu omiljeni nepoznati bend, sto ce ove stare fanove sigurno razocarati, vec nesto sto najzad dobija odavno zasluzeno mesto na samom vrhu muzike generalno, ne samo na polju ekstremne muzike.Mislim, kada se uzme u obzir da su fanovi cekali 24 godine na novi album, a uvek su bili kvalitetni i previse za scenu u kojoj su plivali, nije ni cudo da je ovaj album takav, kakav je.A kakav je?Pa toliko dobar da je mene vako nepismenog cak sramota da ga opisujem, iskreno nisam cak ni sposoban za tako nesto, ovo jednostavno mora da se cuje.Paganske price ratnika iz davnina, bubanj i bas koji po zvuku vuku korene iz starih crust dana, prljavo, precizno i jebeno do kraja i pesme koje variraju od ozbiljnih, cak bih mogao reci power metal balada o mraku, ratu, ratnicima i borilistima do zajebanih cukacina gde se dobri stari Rob The Baron Miller pretvara u zlo iz mraka, ratnika bez osecanja i mogu vam reci da mi je Baron-ov urlik uvek bio jedan od omiljenih i u rangu Dwid-a iz Integrity-ja i Paul Bearer-a iz Sheer Terror-a.Ako mene pitate, to su hc vokali bre, prirodno zlo, bez vristanja i foliranja, dobri stari zajebani, prirodni ZLI URLIK!Produkcija zlo, stvarno retkost na ovakvom izdanju, ispeglano do daske a opet sacuvan od bilo kakvog uticaja na tezinu materijala, uticaji nekih novih stvari na koje nismo navikli od Amebix-a ranije, kao sto su middle east zvuk i koketiranje sa industrial elementima, sto bi u svakom drugom slucaju verovatno bila losa stvar, ali ovde sve to lezi kao bebina guza na nosu, ponovno insistiranje na jednoj prici, odnosno albumu kao celini, gde svaka sledeca pesma dopunjuje onu prethodnu, ma do jaja, ne znam kako bih to drugacije opisao, ovo je vrh vrhova bre!Definitivno jedan od najboljih albuma ove godine, braca Miller su se vratili da objasne kako se pravi prava i iskrena zika do kraja, i ovo je ono bas pravo povratnicko izdanje, jedno od najboljih povratnickih izdanja koje sam cuo u zivotu, mogu to da kazem bez ikakvog preterivanja.Tako da ako volite ovakve radove, ne znam sta cekate, skidajte album odmah OVDE!!! a ako nikada ranije niste culi za Amebix, evo i celog dokumentarca o njima od pre par godina, cisto da se malo bolje upoznate sa cudovistem znanom kao AMEBIX!Evo filma dole pa uzivajte, mi se vidimo kasnije, odo ja na Pekinsku Patku, samo jos da nadjem tanku kravatu, sako i bedz.Ooooooo, poderimo ROK!





Нема коментара:

Постави коментар