среда, 7. децембар 2011.

Perfect Government


Jedna od najacih stvari ikada uradjena od strane mojih heroja iz mladosti, velikog Nofx-a ali ovaj post niti ima veze se pankom, ni sa bilo cim slicnim, jednostavno me je ime numere tj. Perfect Government asociralo na ono o cemu bih danas, a to su cak tri miksa uradjena od strane mog omiljenog domaceg DJ-a i coveka koji je nesebicno pomogao da ovaj blog pomalo dobije malo ekskluzivniji status a to je DJ Government 4000 naravno.Da se ne ponavljam tu sto puta kao neka gluva baba i da ne pricam koliko cenim rad ovog coveka, posto je kao sto rekoh, on po meni broj jedan na ovim prostorima a bogami i mnogo sire, nego da predjemo na muziku sto pre.Jeste, kao sto rekoh, veceras na programu cak tri nova mikstejpa koja su izasla u poslednjih par dana i sta bi vam rekao osim da je Gaverment opet nadmasio sam sebe i opet mozete ocekivati strikno tropikalnu ekskluzivu, savrsene mikseve i nesto uz sta se morate dobro provesti, nema boga da bidne drugacije.Eto ovih dana na programu sve meni dragi ljudi i ne mogu vam opisati koliko sam srecan zbog toga, pa da ne bi odlagali zajebanciju i dalje, evo vam sva tri miksa ispod, odslusajte, skinite i uzivajte.Do sledeceg vidjenja, dovidjenja i prijatno....





Нема коментара:

Постави коментар