четвртак, 22. децембар 2011.

RNR NO BS!


E de ste e, evo mene opet posle male pauze, slavila se slava dva dana jebiga, bilo sve super sem sto sam ja opet bio najgori, usro se od rakije i pravio sranje, jebiga pored svega toga bilo sve strava ali sam se bas posteno izmorio i posle svega toga tj. danas ja u nekoj bleji razmisljam sta da slusam novo i setih se da mi u svom onom haosu brat Dzoni prebaci gomilu nove zike i kao aj da odslusam nesto novo i odluka pade bas na poslednji album meni omiljenih rokabojlera nove generacije ili ako hocete ispravno, mada mi taj izraz bas ide na jaja, neo rockabilly bendova u zadnjih deset godina a to su Hillbilly Moon Explosion.Ko ne zna, Hillbbilly ME su iz Ciriha, postoje desetak godina i sviraju jebeni ol skul RnR ali se svakako izdvajaju iz mora slicnih bendova po tome sto plivaju u zanru sto posto a opet ne upadaju u neke sablone i uvek su bas prepoznatljivi i originalni i ono sto je najvaznije od svega, prave jebeno dobre pesme sto je ovih dana bas retkost.Toliko dobre da sam ja danas ovo odslusao tri puta dok sam stondirao pre sljake a to se zaista nije desilo ko zna od kad, obicno uvek mesam nesto ovo, ono ali danas HillBillisi pobedise  i mogu vam reci da mi je ovo leglo ko budali samar, sto se kaze u narodu nasem.Hipnoticki vokal zene zmaja Emanuele Hutter i dva jebena Fendera, kontra bas i bubanj su ucinili sto puta vise dusi mojoj, dusi napacenoj  nego gigabajti elektronike koja mi je prosla kroz glavu u poslednje vreme.
Par opasnih strejt rokabili brzih tema, malo obrade, instrumental, par onako bas zajebanih sporijih ljubavnih ali nikako pateticnih a prvi singl najzajebanija od svih njih i ono bas, bas zajebana tema  My Love Evermore u kojoj gostuje nas omiljeni zlikovac Sparky iz Demented Are Go koji nikad nije bolje izgledao niti bolje zvucao, znaci ziv je protuva, ne da se taj.Evo spota ispod, obavezno odgledajte, ovo je ono novi omiljeni video, u stilu Lynch-a i Tarantina,totalni zakon.Ostale pesme isto odlicne, ma album totalni ZAKON i skidajte ga ovde al nemojte nikom kasti.To mu dodje to, evo i Emanuele i Sparky-ja, vi skinite album, uzivajte, pa se vidimo snije....


A evo i benda uzivo, posto je ovo prava zika, mora se vidi i lajv znate kako ide, cisto usput, obrada OMD-a, ko zna, zna, ko ne zna dva, i tako, zdravo bili..


Нема коментара:

Постави коментар