четвртак, 12. јануар 2012.

Back inna days


Sigurno ste culi za Diplo-a, coveka koji danas stoji iza takve etikete kao sto je Mad Decent i iza takve super grupe kao sto je Major Lazer, covek koji je probio MIA i Santogold i koji vazi za vodeceg profesora na polju globalnog bass zvuka za americko trziste, coveka koji je naucio Amere sta je to Baile funk, Kuduro, Tropical bass i ko zna sta jos, covek koji je u poslednje dve godine prvo poularizovao Dub step pa ovih meseci i Moombahton, generalno covek broj jedan u Americi kada su u pitanju novi trendovi na polju elektronike.Ali gomila vas ne zna da je Diplo svoje DJ putovanje poceo kao mladi hip hop DJ iz Filadelfije i svoju slavu i popularnost, na kraju krajeva i svoj stil je gradio po raznim klubovima i raznim studenskim zurkama.Partner u to vreme mu je bio DJ Low Budget i zajedno osnivaju grupu ili label, kako hocete, pod imenom Hollertronix, koja postaje poznata po svojim ludackim blendovima i mashup-ima raznih uglavnom southern rap repera, znaci gangsterica i to, sa raznim do tada nespojivim grupama poput Nirvane, Cure-a, New Order-a i sta ti ja znam, sve u svemu, u to vreme to je bas zvucalo ludacki i bilo je nesto najnovije i najsvezije.Jedna od mojih omiljenih mikstejp zajebancija svih vremena je Holletronix-ova Never Scared kopilacija iz 2003.koja evo i osam godina kasnije zvuci jaako zajebano, pa ako to niste culi do sada, evo vam ceo album OVDE pa vi obavezno to iscekirajte.Medjutim, za razliku od Hollertronix-ovih ludackih mikstejpova, koji su uglavno bili namenjeni zurkama i zajebanciji, Diplov album Florida, koji ga je ujedno i da kazemo proslavio, odnosno priblizio siroj publici, je bio nesto zaista drugacije od bilo cega sto je Diplo radio u kasnijoj karijeri i bio je blizi zvuku po kom su poznati najvise DJ Shadow, a kasnije i ljudi poput RJD2-a.

Tako je, mladi Diplo se itekako lozio na Trip Hop i atmosfericne hip hop instrumentalne varijante koje svoje korene vuku u zvuku psihodelicnog roka i jazz funka iz sezdesetih i sedamdesetih.Naravno, Diplo je vec na ovom albumu imao par ispada u vidu numere Percao iliti Diplo Rhytm koja ce najaviti ono sto ce biti njegov buduci tok delovanja, ali ostatak albuma je ono bas pravi instrumental-scratch-hiphop beat-chill-psihodelicni album ala Ninja Tune i to jedan od meni omiljenijih.E sad, sve ovo vam govorim posto se na tom albumu nalazio i jedan specijalan disk na kome ste mogli pogledati Diplov video miks inspirisan muzikom sa ovog albuma, ali i jos svasta necim kao sto su Brazilske favele, psihodelicna gudra tipa LSD i Americka psiho televizija i ovo je svakako je jedan od meni najdrazih video mikseva koji sam ja ikada gledao i svakako vam ga najtoplije preporucujem i mozete ga pogledati danas ovde, posto sam ga slucajno nasao na Vimeu trazeci nesto skroz trideseto.Eto srece za mene, zaista se nadam da ce te ovo skontati i uzivati koliko i ja.Da ne duzim vise, evo filmica, zavalite se i uzivajte.....



Нема коментара:

Постави коментар