среда, 25. јануар 2012.

EPijeva Kolko OSH!


Kao sto ste mozda culi, borba je pocela, ugasise Megaupload i sad ce ANONYMOUS da im jebe kevu svima i treba majke mi, posto vec treci dan pokusavam nesto da stavim, napisem post, sve trte-mrte i kao na kraju jos da stavim link za postenu kradju kad NEMA brate nigde nicega, najgore od svega sto stvarno, stvarno nema jebiga, sve otislo u kurac.Na zalost, neki ljudi koji su uredjivali neke jako dobre blogove su se odmah u startu smorili, unistene su im datoteke od po 700-800 i vise GB i ovi se odmah smorili i kao cao, nema vise.E pa tako ce i u subotu da bude cao Facebook i nema vise, pusite nam kurac, vi zelite da kolonizujete internet, verovatno jedinu i poslednju stvar na zemlji koju stoka ne moze sto posto da kontrolise i koja nije sto posto njihova a mi cemo je lepo unistiti i vratiti sve u pecinsko doba i ko vam jebe mater bas!Mada, videcemo jos sta ce tu biti, da ne pricamo nista unapred, da se mi lepo vratimo ovim nasim uobicajenim temama.Nista, posto nisam nasao linkove za neke albume, ja lepo reko aj da napravimo jedan ovako pregled onoga sto se moglo naci na soundcloud-u ovih dana, a da valja.U pitanju su tri nova, oficijalna EP-ja i tri sakupljena seta od strane ljudi na koje bi svakako trebali obratiti paznju ako niste do sada.Znaci, standardna prica, pa da krenemo lagano....


Prvo izdanje za danas je novi EP meni jednog od najdrazih producenata u zadnjih par godina i covek zbog cijeg Runnin High albuma sam se navukao na Tropical zajebancije do kraja zivota, covek ciji riddimi tresu karnevale sirom cele planete i covek koji je i crnjama sa Trinidada objasnio kako se pravi soca i sta zapravo znaci GET MAD!Taj covek je Poirier i nikako ga nemojte zaobici posto se zaista izdvaja iz mora njemu slicnih producenata i zaista od njega uvek ocekujem nesto odlicno.Bogu fala tako je i sa ovim novim EP-jem, na kome mozete cuti cetiri nove hyper soca tropical bolestine.Nazalost, izdanje je novo i oficijalno, tako da za sad samo preslusajte o cem se tu radi, al vratice se Megaupload, iskopace vas Bili a snacemo se i vako, ne brinem ja mnogo.Elem, za sad samo poslusajte, mlogo e dobro....



Poirier - Soca Road EP (excerpts) by Poirier



E sad iz Montreala se selimo u Berlin, meku tehno zike, al ne boj te se, nisam jos zastranio skroz, posto ovaj EP prvenac dvojice mladih Berlinaca koji sebe nazivaju Profit je mnogo blizi necemu sto bi mogli svrstati u jedno pedeset zanrova a ne upotrebiti rec Techno.U stvari ja ni ne znam kako bi nazvao ovo, posto mi na pamet pade mnogo toga, od duba, Dancehall-a, breakbeat-a, bashment-a a u stvari nije nista od toga vec je vrlo originalno i novo iako itekako vuce korene iz ovoga gore pomenutog.Sad sam se spetljao, nisam bas objasnio kako treba, ali sve u svemu, ovo je ODLICNO!Cetiri nevidjene pesme,produkcija bas kida a uz sve to cetiri nevidjena gosta, kao da su mene pitali a to su tata Lee Perry, jahac munje, Londoska Bashmetn zvezda u usponu, velika Warrior Queen, koju mozda znate po saradnjama sa Bug-om i Skream-om, Jungle ol skul legendu Navigator-a i najpoznatijeg nemca toaster-a, nekada clana velikog ska benda a sada nadaleko cuvenog mc-ja, Dr Ring-Ding-a.Kad sam video spisak gostiju znao sam da ce ovo izdanje biti posebno, i zaista bi tako.Da li cete se sloziti sa tom izjavom otkrite posto poslusate ovaj odlicni EP i eve njega ispod...





E sad, Diplov label i jedna od meni najdrazih izdavackih kuca novije generacije vise nazalost odavno nisu polu-underground etiketa koja je svoja izdanja delila sakom i kapom vec jedna velika izdavacka kuca koja je pocela da uzima ogromne pare i neka, i treba, zaista su zasluzili, ali besplatnih izdanja ni za lek.Medjutim, verovatno su, znajuci njihov stav od ranije, smorili vec i sami sebe sa svojim ekskluzivnim imenima poput Rusko-a preko kojih deru ljude za repa, pa su odlucili da daju sansu manje poznatim producentima koje cene a u isto vreme da pocaste svoje fanove svojim besplatnim izdanjima.Tako je nastao label Jeffrees na kom evo vec dva meseca izlaze po jedan EP od nekih poznatih DJ-eva poput Douster-a i nekih novih, manje poznatih koji tek treba da se pokazu.Elem, prosle nedelj je izasao zajebani Imma Read od Zebra Kats-a, numera ciji video ste mogli pogledati u zadnjoj Videorami, a predhodna izdanja su skupljena u vidu ovog simpaticnog EP-ja koji treba i oficijalno da izadje sledece nedelje u svom ne-digitalnom formatu.Nista, pre nego li se to desi, skidajte dok ima download linka, ako vam se nesto svidi naravno a poslusajte svakako, ako ste ljubitelj nove skole elektronike necete se pokajati.To je to sto se toga tice, puscaj ziku pa idemo dalje....



To je to sto se tice oficijalnih EP-jeva za ovu nedelju, a evo jos muzike i to ono bas dosta nje, tako da ja necu pisati opis za svaki set ponaosob, posto se radi o setovima na kojima su sakupljeni remiksi i mashup-ovi izdati u zadnjih par godina od strane takvih legendi kao sto je veliki DJ Vadim, kome nikako ne treba specijalno predstavljanje, znaci jedan od glavnih ljudi na polju trip-hop, hip-hop, Ninja Tune zvuka, ali i ljudi na koje svakako treba da obratite paznju.Jedan od njih je El Hijo De La Cumbia, meni licno, pored Fauna-e i Frikstailers-a omiljena nueva cumbia faca, representing Buenos Aires a pored njega i meni omiljeni dvojac sa teritorije Poljske, cuveni Dreadsquad, koji polako ali sigurno, postaju sve poznatiji i priznatiji stvaraoci na dancehall, reggae, bashment polju.Sta da vam kazem, sve jako, jako dobro i vrlo kvalitetno a opet tako razlicito pa se nadam da ce svako naci nesto za sebe.Nista, evo setova ispod, uzivajte, budite dobri i veseli pa ce se cujemo ovih dana, ako bidne interneta uopste.Ako ne bude, neka ga i nema, tako je moralo biti.Aj pozdrav, uzivajte u zikri, cao!!!!




Нема коментара:

Постави коментар