четвртак, 19. јануар 2012.

Videorama- Da Montli EdiSHN-Jaguarr 2011 i jos poneke stvari...

Posle kise dodje duga, kao sto bi rekao jedan nas eminentni umetnik, al nije rekao da posle duge opet dodje kisa, to je izgleda zaboravio.Tako je bilo i veceras kada sam stigao kuci, taman sam se slatko nasmejao sam sebi posto nisam ni procitao sta sam pisao danas, oborio sam rekord u brzini pisanja i postavljanja posta(nekih dva minuta), posto sam vec uveliko kasnio na posao al reko aj da napisem, bole me kurac, bio sam bas smoren i besan kada sam video ono sto sam video i kao procitam i upisam se od smeha koliko sam se israo po ovim govnarima i  bole me bas kad su jadni.I kao da iscekiram da li je jos neko pisao nesto o tome, kad provalim da jeste, i odlicno sto jeste al izvalim foru da sam ladno treci na guglu kad kucas sta treba, odmah posle Blica i RTS-ovog portala i tu tek umrem od smeha, reko sad ce me uhapse sigurno.I nista, smejem se ja tako kad sledeca stranica totalni UZAS, bedak nad bedacima, mislim 99% ljudi verovatno zabole bas, ali nas manijake za muziku i skidanje iste svakako boli i to bas, bas ne mozete da shvatite koliko, a ta tuzna vest je da je lagano krenula cenzura interneta i to ona prava, nacisticka, svi vi cete tek videti  koliko ce to sve da ode u kurac, i vase divne drustvene mreze, bez kojih ne mozete da zivite i ta sranja, to polako ali sigurno stavljaju pod kljuc, ali ko za kurac, prva stvar koju federalci u onoj raspaloj americi uradise je da su zatvorili jednom za svagda svima nama omiljeni i voljeni Megaupload, sto verovatno i znaci da je pola linkova na ovom blogu, ukljucujuci i Marsine i Moje mikseve, zauvek izgubljeno.Ne znam sta da vam kazem, crna vremena dolaze ljudi, spasavaj se ko moze.Megaupload je mrtav, vecna mu slava bila.Nema veze, nekako cemo se snaci vec, uvek postoji neka nova fora.U to ime veceras nece biti nikake zike za skidanje, umesto toga evo nove Videorame za januar mesec 2012.(sad ono smoreno) ajde....pustaj.Takodje nece biti ni komentara uz spotove, ali bice bas dobrih stvari, iscekirajte obavezno.I jos jedna stvar, to sto sam se ja smejao kad sam dosao kuci ne znaci da ono o cemu sam pisao danas nije ozbiljno i jos da objasnim nekim debilima da se nije radilo o nikakvoj reklami za Sajsi, niti se stvar tice samo Ivane licno, stvar je mnogo ozbiljnija, radi se o tome da nije dosta sto su nam se usrali usta cim smo se rodili i sto u ovoj raspaloj zemlji u medijima, kulturi a ostalim stvarima da ne govorimo, uspevaju samo ljudi koji su totalno DNO DNA! i ljudski mulj, nego smo kao mi posast i zlo ovoga drustva.Pa dokle bre vise, u pizdu materinu!To sto je Ivana bila u pitanju, to je samo bilo licno, posto niko ne voli da mu diraju familiju, a ovima svima sto tamo vidim pisu u komentarima vezanim za ovaj slucaj da je Sajsi bila sa njima i njihovim rodjacima za kesh i to, njih cemo mi karati i to ono bas hardcore, za kesh naravno.Da se ne lozim tu kao neki klinac, mislim da sam vec dovoljno rekao, da nastavimo sa onim sto smo poceli.Ajde....(opet smoreno) uzivajte.













Нема коментара:

Постави коментар