среда, 29. фебруар 2012.

E tako se to radi!


Kao sto mozda znate crni mart je poceo, ukljucite se, evo ja ni na Fest nisam otisao a imao sam neke karte ali za neke holivudske pizdarije pa sam odlucno odbio da prisustvujem, umesto toga ovih dana krckam neki novi miks sa Marsom, sad ce godinu dana bloga pa spremamo nesto lepo, a i izvalili smo neke nove fore za skidanje bukvalno sve zike koja postoji i sad nas zabole, more sta oces.Uglavnom drkamo nesto po dnevnoj sobi a i po malo gledamo kako to rade neki ljudi kojima se divimo do imbecilnosti po svojim dnevnim sobama.Gledamo i razmisljamo-Ovaki ce mi budemo kad porastemo tj. kad nabacimo i mi ovako zajebanu opremu.Al nije ni samo do opreme vec su mister Jakov i mister Benedikt zakon nad zakonima i ljudi koje stvarno gledamo kao neke uzore i gledati ih kako rade uzivo je vise nego uzivanje za nase napacene duse.Nazalost kad kazem uzivo mislim uzivo al na kameri jebiga posto ih ovde necemo gledati skoro posto nema ko da ih dovede a i realno je pitanje koliko ljudi ovde uopste zna ko su legendarni Schlachthofbronx.Nema veze i koga bole kurac, evo ako ni vi ne znate ili jos bolje znate ko su totalni vladari tropical bassa vec par godina unazad i jedni od glavnih krivaca za promociju ovog zvuka i ljudi koji uvek naprave nesto novo pre svih drugih, pogledajte ovo sto smo spremili za vas veceras!Ovih dana se ocekuje izlazak njihovog drugog LP-ja pod imenom Dirty Dancing i tom prilikom su izdali takozvanu duplu A stranu sa dve nove pesme, jednu za dzaba a drugu za kupovinu.To sam zaboravio da pomenem pre metar dana kad je izaslo pa evo sad da se ispravim a posle toga i Jakoba i Benea u opustenoj varijanti na gajbi uz pivcugu i to, kako prase.Uzivajte i naucite nesto, ja svakako jesam.I tako.Vidimo se.Svako dobro.





Нема коментара:

Постави коментар