субота, 25. фебруар 2012.

MZI kompilejSHNs-Thats Mine vol.1-1993 is the number!


Nista, svidelo mi se ova fora da pravim kompilacije.Nekako je bolje nego da pisem dnevnike, stavljam nesto sa soundcloud-a ili kradem cela izdanja.Ovo mi je nekako sad gotivnije, sta znam.Uglavnom, ovoga ce biti sve vise ovde, preturanja po hardu i kao kompilacije na neku temu.Proslu kompilaciju sa srpskom ska i ska pank zikom je skinuo ceo jedan covek i znam i koji, drago mi je da su se Gagi i Kepa setili srednje skole, uz Saht i to.Brate to je andergraund, jedno skidanje.Carski!!Videcemo kako ce ova da prodje.Nema veze, poenta je da je ovo bukvalno moja muzika koju sam slusao sa 14-15, odnosno 94-95 godine.A radi se o repchugi iz circa 1993. godine bez izuzetka.Znaci veceras najsabanskija godina svih vremena, cuvena 1993. al nema Kneza, ET-ja i Fanki Dzija(kurvinog sina) vec striktno hip-hop i to onaj pravi, ovo su sve moji fejvoriti i provereni headbengeri, nisam hteo nesto da smaram vec samo ono najace.TOTALNA PREPORUKA!! I sad kao pozdrav za staru repersku ekipu, sta god to znacilo.Ustvari, bole me kurac, sa kojim crnim reperima sam se ja druzio.Striktno hard kor shabanija i hard kor padavicari.Da kazem da je ovo je za sve ljude koji su slusali Geto i Talase.Eto, tako je bolje.Moj izbor.Nadam se da ce vam se dopasti, evo liste, evo kompilacije.

UPUSTVO ZA KORISCENJE

Obavezno skines sve, metes u folder, pustis na Winapa na deset sekundi da ulazi jedna u drugu, smotas gibanicu(malo dzeje, malo sita, malo duvana), zakuvas, uzes pivo, smestis se udobno i uzivas.BON APPETIT!A evo i liste...

Muzka za igru Presents Thats Mine! Vol.1-1993 is the number....

01-Bichasbootleguzintro
02-KRS-One-I can t wake up
03-Lords of the Underground-Here comes the Lords
04-Funkdoobiest-Who s the Doobiest?
05-Jamal-Ski-A Piece of Reality
06-Cypress Hill - Lick a shot
07-Onyx- Atak Of Da Bal-Hedz
08-Run Dmc - Ooh, Whatcha Gonna Do
09-Gunshot - 01 - Mind Of A Razor (Jagged Edge Remix) (Radio Edit)
10-Raw Breed-Open Season
11- Redman - Blow Your Mind (Remix)
12 - Nasty Nas - Half Time
13-A Tribe Called Quest - Oh My God
14 - EPMD - Crossover
15-WU TANG CLAN - Da mystery of cheesboxin
16-Das EFX - Baknaffek
17-Freestyle Fellowship-Mary
18-Digable Planets - Rebirth of Slick (Cool Like Dat)
19-Tha Alkaholiks-Only When I'm Drunk
20-Snoop Doggy Dogg - Tha Shiznit
21-Paris feat. Righteous Doughters-Bring it to you
22-Above The Law - Black Superman
23-Eazy E- Gimme That Nutt
24-Spice 1 - Runnin Out Da Crackhouse
25-MC Eiht - Streiht Up Menace


Нема коментара:

Постави коментар