среда, 15. фебруар 2012.

Skull, Bones and Trombones!


Posle par dana besramne promocije i postova kojima sam reklamirao nase mikseve i zurke(DODJITE NA OFFICE U SUBOTU!) ajde malo da se vratimo standarnoj nasoj semi koja se furala na ovim stranicama od nastanka bloga bas podosta, a na zalost, sve manje u poslednje vreme.Znaci, najzad je doslo vreme za neku postenu kradju nekih postenih izdanja i trudicu se da toga bude sve vise, posto svi znate kakva je situacija sa besplatnim download-om u poslednje vreme.Tako je, od kada su ugasili Megaupload sranje je sve vece i zesce, ali sam se nekako potrudio da vam danas poklonim tri, cetiri izdanja i to kakva!Naime, u par navrata sam pisao ovde kako sam se kao klinac zesce lozio na razne ska punk i skacore bendove, na neke sam se lozio tada kada sam bio mnogo mladji pa mi sada zvuce nekako klinacki i neozbiljno, ali svako vreme ima svoje, tako da mi je to tada bilo do jaja a postoje i neki drugi, ozbiljniji bendovi koje vrlo rado cujem i dan, danas pa je tako i sa ovim danasnjim bendovima.Jeste, danas imam veliku cast da vam predstavim dva povratnicka albuma bendova koje sam najvise voleo a i realno najvise i vrede od svih tih bendova a to su veliki Voodoo Glow Skulls i jos veci i popularniji The Mighty Mighty Bosstones.Tako je, Vudu lubanje i Sefovski Tonovi su se vratili i to sa bas dva najbolja njihova izdanja u zadnjih desetak godina, slobodno mogu to reci.Ali pre svega toga da vam kazem da je jos jedan legendarni, ovoga puta klasicni ska bend takodje izdao povratnicko izdanje ali o njima necu pisati iz prostog razloga sto nisam ni stigao da odslusam ceo album, ali mom bratu Dzoniju treba link za skidanje pa evo ga vako, bez recenzije.Oni su The Selecter i njihov povratnicki album, posle ko zna koliko godina, mozete skinuti ako kliknete OVDE!!!.Eto toliko o novim Selekterima a mi da se polako vratimo na nasu danasnju temu.





Kao sto rekoh, braca Casillas i njihovi pajtasi su izdali novi album pod nazivom Break The Spell pre jedno mesec dana i mogu vam reci da sam se bas posteno iznenadio vec na prvo slusanje posto su se vratili svom fazonu sa prva cetiri albuma, koje sam ja slusao do iznemoglosti u svojim mladim danima i na koje sam skakao i skankovao kao ludak.Medjutim, posle cetvrtog tj. The Band Geek Mafia albuma kao da su nekako spali sa kvalitetom i po mom licnom misljenju su izdali par nezanimljivih albuma na kojima su cak pomalo pokusali da komercijalizuju zvuk i rezlutat svega toga je bio pravo razocarenje i mogu vam reci da sam posteno digao ruke od njih.Medjutim, kada sam odslusao ovaj zadnji album bio sam veoma srecan posto su se dobri, stari VGS vratili u stari fazon i izdali jedan sjajan album za sve ljubitelje ovakvog zvuka.Znaci sve je tu, od ludackih trubica, ostrih i tupih ska ritmova, sve do postenog starog dobrog pank cukanja u standardnim pesmicama po dva i po minuta, ma milina majke mi.Dobri stari Meksicki skacore kraljevi su se vratili i da ne bi tu mnogo pricao, evo vam ceo album OVDE!!! pa vi ako volite, izvolite!Evo i introa i prve numere sa albuma, cisto da izvalite o cem je tu rec.Ajmo, skankovanjeeee!!!!!




E sad, za razliku od ovog zadnjeg albuma VGS-a, novi album legendarnih The Mighty Mighty Bosstones-a sam skinuo jos pre par meseci i mogu vam reci da mi se na prvo slusanje uopste nije svideo, cak ni na prvih par, ali mogu vam reci da posle odredjenog vremena album zvuci sve bolje i bolje, da bi na kraju dosli do situacije da je ovo jedno od retkih izdanja izdatih u poslednje vreme koje je non stop na repeatu i koje slusam po ceo dan i mogu vam slobodno reci da je ovo njihovo najbolje izdanje jos od odlicnog Lets Face It! iz 1997.godine.Lets face it! je verovatno najbolji album MMB-a koji su ikada snimili, ali su na oni nazalost dosta promenili svoj zvuk na tom albumu, pa su napravili tranziciju iz veselog ska punka po kom su bili poznati do tad, u malo ozbiljnije, sporije i rekao bih pop i mainstream vode pa ih te godine nisu skidali sa MTV-a, sto nije problem posto su momci to svakako zasluzili, problem je bio u njihova sledeca dva, tri izdanja gde su taj njihov novi, sporiji i melodicniji zvuk isfurali do daske i tako pomalo izgubili stare fanove, ukljucujuci i mene.Njihova nova verzija ska-pop-rock-a za sredovecene muskarce je bilo nesto sto ja nisam zeleo da prihvatim, tako da ih nisam ni slusao u poslednjih deset godina.Kada sam skinuo ovo zadnje izdanje, odnosno album The Magic of Youth, cuo sam isti stari zvuk pa mu tako nisam ni pridavao mnogo znacaja, ali kao sto rekoh, posle par slusanja uz igranje The Biding of Isaac igrice(ne igrajte, stvara opasnu zavisnost a i prodacete dusu djavolu, verujte mi!) uz koju sam slusao ovaj album, album mi polako udje u usi i sad nema nazad.Sad bez zezanja, album je odlican, teme i muzika su namenjene njihovim starim fanovima, koji su sada pomalo ostarili i tu mozete cuti pricu o nadi, strahovima, smrti, secanjima, izgubljenim ljubavima i svemu onome sto pocne muciti ljude kada predju cetrdesete.Jako iskreno i kvalitentno izdanje, muzika izuva i svakako najtoplija preporuka.Evo linka za skidanje OVDE! Evo i moje omiljene numere sa albuma u fan-videu u kom su korisceni inserti iz odlicnog filma Kill The Irishma.Uzivajte, IRISH POWER!!!!

OPET NE RADI LINK PA VIDEO POGLEDAJTE OVDE!!!

To je to, za kraj jos da vam kazem da su verovatno najpoznatiji domaci ska bend, a to su Samostalni Referenti, najzad izdali album posle 16 godina postojanja.Sta da vam kazem, nikada nisam bio preterani fan ovog benda, nesto mi je tu uvek falilo, ali zahvaljujuci prvom singlu Zivot je san, koji je stvarno odlican ja skinuh album sa MTV sajta i mogu vam reci da sam se bas prijatno iznenadio.Solidan album, odlicna svirka i produkcija i svakako velika preporuka.Cini mi se da se SKA lagano vraca na velika vrata, sto u svetu, sto kod nas i to je nesto sto me cini jako srecnim i zadovoljnim, sacu popijem jedno ladno pivo u to ime i da djuskam dok mi se bulja ne oznoji!Idemo, Samostalni Referenti i Zivot je san, uzivajtee.....


Нема коментара:

Постави коментар