уторак, 7. фебруар 2012.

Videorama- Da Montli EdiSHN-Februar 2012


De ste drugari, sta ima novoga, evo kod mene nista novo, opet treba da spavam jer radim ujutru al nesto mi se ne da, pa reko aj da iskoristim priliku(posto ovih dana vremena sve manje) da uradim Videoramu, da ne kvarimo tradiciju posto je ovo jedina stalna rubrika na ovom blogu pored Government 4000 soundcloud pregleda i onoga sto je najnovije, mesecnog muzika za igru mikstejpa koji radimo Marsa i ja.Ako niste slusali nas zadnji miks uradite to obavezno, pratite gospodina Popovica na njegovom soundcloud profilu, siguran sam da cete uzivati u oba slucaja, a evo sad nasih novih video zajebancija izbacenih u proteklih dvadesetak dana, a da mislim da treba da obratite paznju, ovaj mesec i nije bilo sad nekih spektakularnih spotova, sem prva dva, po mom misljenju naravno, ali skupilo se nesto pa ako nemate pametnija posla vi overite to lagano.Da ne davim mnogo, evo prvog videa za veceras, mozda ste i gledali posto nije bas svaki dan da nama vrlo draga, bez obzira na Madonu i ta sranja(to necete gledati ovde sigurno), MIA izbacuje novi video i ujedno i najavu za novi album, to se uvek onako nestrpljivo ocekuje.Sta znam, ja sam vec ovde pisao da mislim da joj je zadnji album totalna shitina, videcemo za ovaj, ali ako se po jutru dan poznaje, bice ovo vracanje u malo starije tripove, bez mnogo onih arti-kakofonija sranja.Elem, pricacemo o tome vise kad dodje vreme, sada novi singl Bad Girls, koji nije los i video koji jebe mame mamine i to ono, bas, bas!Posveceno svim politicko-korektnim pametnjakovicima,naci-gamadi i ostaloj stoki raspaloj.Special Dedication, sobirekli, obratite paznju....




Eto videli ste sta sve mozete uraditi sa raspalom bembarom i alfa-romeom ako se slucajno nadjete u pustinji, a mi sad prelazimo na nesto sto je takodje vrlo diskutabilno i predivno .Nas omiljeni poremeceni bracni par, gospodza Yolandi i dragi joj Ninja izbacise novi i ponovo totalno ludacki video za drugi singl sa albuma Tension koji treba da izadje danas.Jaoj, super, strava i jedva cekam, a evo i pomenutog videa, pesma nako, nije jedna od boljih njihovih ali nije ni za bacanje nikako, a video?Pa pogledajte sami ako smete, opet devijacije, insekti, prljavstina i hejt, znaci divne stvari i sve to direktno iz Afriku, pa sta cete lepse.Samo za sladokusce, aj puscaj...


A evo i oficijalne najave za njihov novi album.U glavnoj ulozi mama-demon Yolandi i njena slatka cherkica.Tu je i tata kreten sa rogovima, uostalom sta sam se natripovo da vam prepricavam sve.Gledaj ako oces, ako neces nemoj, eto, pustaj!


Zajebano, a?Nista, malo da odmorimo mozak evo i kralja Moombahton-a i coveka koga ja licno najvise gotivim sa cele te scene, mladog Munchi-ja u novoj numeri koja nije moombahton vec je nesto vise kao rep ili grime bem li ga, al je tata Munchi udario svoj flip, taman kolko treba da zvuci do jaja.Na majku mladi Londonski MC Lakey. nisam cuo za momka ranije, al obraticemo paznju svakako posto je ovde pokido.Aj, pustaj i ovo...


E sad, u Americi i dalje jebe lud zbunjenog i svako lupeta sta oce, tako je i sa DJ Paul-om iz Three6Mafia, koji je izbacio novi singl i to stvar koja je kako on kaze-Prva gangster reperska dub step stvar, sto je naravno nevidjena glupost.Mozda prva kod njega u ulici, jebiga mi to furamo vec dve-tri dine burazeru, i neretko zabode neki dobar Thugstep ili kako ga vec zovu, kompilacija il miks, bilo je tu svacega.A i Snoop je izdao letos oficijalni dubstep mikstejp, a on je valjda gengsta rep, kolko se ja razumem bar.Nema veze, koga bole kurac bas, ovaj DJ Pauliee se bas trudi a i stvar nije losa pa vi overite ako hocete, evo ga njega ispod...


A evo malo i ovog, ne-dubstep repa, ali nju-skula svakako.Meni licno najsimpaticniji od svih ovih novih repera, sta znam, mikstejp Live.Love.ASAP je odlican album po meni, decko je dobar MC stvarno a ove nove hipsterske fore, uske lone i tetovaze, kao pankeri smo i to a gangsteri smo i to, gudramo se na veliko a kao kul smo, to manje vise, nije mi preterano zanimljivo.Mada, nije ni los ovaj spot, sto se pesme tice, ubedljivo najgluplja stvar na albumu ali opet sto puta bolje od vecine sranja koja se plasiraju ovih dana.A da ASAp Rocky je u pitanju, nista, pogledajte ako ocete....


Malo i grime-a, nije bilo davno, novi JME u numeri 96 FUCKARIES!!!
100% grime, nista drugo, one take fora, pa ko voli nek izvoli...


A evo i jedinog spota veceras gde neko ne repuje.Jebiga, nije bilo namerno stvarno.Selimo se u Australiju, odlicna moombahton-tropical bass zajebancija, no-budget video u glavnoj ulozi dobra cica i plisana zmija pa vi vidite moze li jace od toga.Plus stvar stvarno kida, poslusajte i pogledajte obavezno.Congo tradis fjutchuring bucmasta cica u sorcicu, totalno ludlo.Pogledajte obavezno, aj pali...



I za kraj ove Videorame  novi video za kraljeve global-dzuish-bas-balkAn-bras-denshol i sta ti ja znam koje jos zike, ko ne zna, to su Balkan Beat Box, da malo vidite kako se pika Kuduro u Tel Avivu, verovali vi ili ne.Worldwide beats, kao i uvek kada je ovaj sjajan bend u pitanju.To onako za laku noc.Aj pa laku noc, lepo spavajte,si ja...







1 коментар: