петак, 2. март 2012.

DAJ HEROIN!


Nista, posto su blogovi prsli ja sam poceo da uploadujem svoje sranje.Veceras opet jedan EP kao i sinoc i to kakav, malo pankerice, nije bilo odavno, a i siguran sam da nije mnogo ljudi slusalo Morning Glory, jedan od najnepoznatijih najboljih bendova nove crack-rocksteady-pank skole.Leftover Crack ekipa, Sijetl divizija, jedan od meni najdrazih americkih underground bendova koji su se pojavili u zadnjih 10-12 godina.Retko dobra svirka, veceras ga bas slusah sa sestra Kekom i bratom Dzozefom u nekom ludackom stanju.Stvarno jedan od boljih EP-jeva, slusao sam  ga bukvalno milion puta i jos mi nije dosadio.School is bullshit i Gimme Heroin totalni favoriti, mislim da je ovde sve jasno.Ko nije slusao a voli pankericu obavezno da skida.Neznani klasik, da vam ja kazem.Meni i bratu kanadjaninu bilo sta od SNFU ili Morning Glory obavezan materijal kada se popije vise od kilo rakije.I tako dalje, i tako dalje.Samo 20 MB.Skidaj obavezno!Nece se zajebes.A evo i nase himne.Hvala ti NATO, da nije tebe bilo ne bi dobio diplomu srednje skole.Eto tako, udri Milisave!
.



Нема коментара:

Постави коментар