субота, 7. април 2012.

Da se ne ljuti matori(Mladja)



Pre nego sto postavim ono sto sam zeleo da postavim  za veceras, zeleo bih nekim manje upucenim citaocima da objasnim ime posta, razloge za njegovo postavljanje kao i da objasnim sirem auditorijumu ko je taj famozni bata Mladja koga ja sa vremena na vreme pominjem na blogu.Naime, ko ne zna gospodina sa slike desno(0vog levog ko jebe!) da vam kazem da je to moj dragi i predobri drugar Mladen poznatiji kao Djomla, stara Beogradska skola i covek koji je ispratio sve nove tendencije i ceo novi talas koji se desavao pocetkom osamdesetih u Beogradu i na prostorima stare Juge kao i sve ono sto se desavalo kasnije, evo sve do dan danas, tridesetak godina kasnije, covek koji se zaista mnogo razume u muziku svih vrsta i moj omiljeni sagovornik na temu muzike uopste, covek koji je nekima poznat kao vlasnik jedinog punk rock kafea u gradu, starog, dobrog i nikada prezaljenog New(New) World Order-a i generalno jedan od mojih najboljih prijatelja bez obzira na razliku u godinama.Elem, dobri nas Djomla prati stalno Marsu i mene na nasim zurkama kao i Marsu samog ili kad pusta sa nekim drugim i tu dolazi do manjih problema posto sa vremena na vreme(citaj uvek!) dobri Mladja opali po nama, a po Marsi pogotovo kako smaramo sa nasom shiptarijom(Tropical, Global Bass, Moombahton isl.) i kako nemamo pojma, kako smo magarci i kako nikada ne pustamo njegov dragi i zlatni Drum i Bass, a u poslednje vreme kako ne pustamo Grime i Dub Step i sve ono sto se slusa recimo po klubovima po Engleskoj.E sad, ne bi on nas napadao da on zna da mi nemamo veze sa tom muzikom posto vrlo dobro zna da smo puniji Drum-om i Dub Step-om nego vecina ljudi koji to mnogo vise prate i pustaju od nas, ali sta da se radi kada mi vise volimo ove druge varijante i kada mi volimo da promovisemo to sto promovisemo.Ali ne, matori je neumoljiv i tako je bilo i sad u cetvrtak u Sobarici kada su Shveca Rispek i Marsa dobili zadatak da pustaju bashment i dancehall i kada su oboje pokidali, ne mogu da kazem neocekivano ali svakako vanserijski.I tako Shveca dodje na red i mic po mic preko dansola predje na drum i dub step i mi napolju na buksi i Mladja krene po  Marsi kako nema pojma, kako je Shveca pokidala, kako je on preskocio petnest godina elektronske muzike i tu Marsa odlepi, zavari, popne se za miksetu i otkine nas sve od Dub Step-a, stvarno toliko dobro da sam ja ostao do kraja iako sam radio ujutru a Mladja je prisao i cestitao mu po principu ruka ruci, za tuki me povuci a na sta mu se Marsa najzad javno zahvalio sto ga redovno prati i podrzava.Eto, prica dobi hepi end iako sam ja kuntao na sljaki sutradan ceo dan, pa u to ime a i da udovoljim matorom, ja spremi jedan poveci dubstep-hip-hop segment sa cak sezdesetak i vise pesama iz ovog zanra koji su nam spremili momci sa predobrog This song slaps bloga-a koji se inace bave dub stepom i dub step mashup-ima i remiksima i ako ste ljubitelj ovog zvuka obavezno overite njihov sajt OVDE!!! Ja sam odabro njihove dub step-hihop varijante da bih malo udovoljio i sebi i evo svega toga ispod.Jedna napomena, sve pesme su na besplatnom download-u pa ako vam se svidi skidajte obavezno.Da ne duzimo vise, ipak ima ovoga bas dosta pa na vreme krenite i uzivajte i skidajte, hvala dobrim momcima sa ovog predobrog bloga i to je to, vidimo se uskoro i ko vidi Mladju nek mu kaze da sam ga ogovarao posto on ne koristi kompjuter.Toliko, veliki pozdrav i puscaj muziku....





1 коментар: