понедељак, 2. април 2012.

Shveca i Burazer Bashment Session-Sobarica-Cetvrtak-


A jeste videli, powered by midlife crisis.blog, nisam ni znao koliko smo zajebani, ustvari i ja sam saznao kad sam dobio flajer al mogu vam reci da mi je svakako pravo zadovoljstvo da najavim zurku koja ce se odrzati u klubu Francuska Sobarica u cetvrtak vece gde ce onli fo jor lisening plezir maceve ukrstiti Marsa i MC Shveca, striktli Dzamejka saund inna di bilding, znaci dancehall bashment vece ali svakako ocekujte i jungle, moombahton i jos svasta nesto, uostalom sve pise gore sta vam ja objasnjavam..Uglavnom, dodjite na zurezu u cetvrtak u Sobaricu, bice provereno dobro, malo smo iscimali nasu dragu Shvecu da pusta posle sto dina a tu je i gospodin Marsovac koji ce uskoro morati da izvadi neki kesh posto se pojavljuje tri puta nedeljno na blogu.O tome cu sa njim u cetiri oka, a vama evo  jednog odlicnog dancehall miksica od pomenutog gospodina, uradjen pre dan, dva nako iz zajebancije, cisto da cujete sta da ocekujete od ove surove DJ ekipe ako se pojavite u cetvrtak u Sobarici.Evo i slike ovog cuvenog dvojca, cisto da vidite kako su lepi ki upisani, miks ispod slike, uzivajte, dodjite na zurku obavezno u sto vecem broju, ziveli i veliki zdravpo...







Нема коментара:

Постави коментар