уторак, 24. април 2012.

Wrecking Crew



Danas sam hteo da stavljam nesto sasvim trece od ovoga sto ste pogledali i nadam se prepoznali, ali put me nanese na ovaj cuveni snimak legendarnih zlikovaca poznatijih kao The Meteors, po mnogima prvog pravog Psychobilly benda u pravom smislu te reci, mislim te 1980.godine kada sam se rodio ja i Meteorsi poceli svirati su vec postojali The Cramps, godinama unazad su svirale lo-fi white trash legende poput Hasil Adkinsa, koji su svakako definisali zanr ali ono sto se kasnije nazvalo Pure Fucking Psychobilly je verovatno pocelo bas sa ovim EP-jem ili kako se tada vec to zvalo sa koje je ova prelepa numera savrsena za prolecni dan kao sto je ovaj.Zajebavam se, verovatno ce kisa to ste valjda izvalili pa ja reko da vam dam nesto za tmurno popodne, nesto sirovo i prljavo da se ne smorite ko babe.A i stvarno je sramota sto sam uopste pisao o psychobilly-ju na ovim stranicama a Meteorse nisam ni pomenuo.Nista, da ispravimo to, danas za sve ljubitelju rok en rola i rokabilija, panka i prave bezkompromisne zike, prvo i jedno od najboljih izdanja The Meteors-a ikada pod imenom Meteor Madness.Cuveno izdanje, takodje postoji i kratki film iz 1980.godine pod istim imenom sa Meteorsima u glavnoj ulozi, koja je neka vrsta kultnog klasika prvenstvono sto ni dan, danas nije dobio svoje DVD izdanje i nema ga bukvalno nigde celog, postoji editovano izdanje na Jucubu i ako nekog zanima o cem se tu radi nek pogleda iseckanu verziju filma OVDE.Ima jedna zanimljiva prica o Meteorsima i ide nekako kako sam je ja cuo,. Meteorsi su pocetkom osamdesetih svirali kod nas i to bas u mom komsiluku tj. u hali Pinki i posle tog koncerta se onaj kselja Toni Montano primio da bude rokabojler.Jebiga, mislim da bi The Meteors bili ponosni koliko su zla doneli svetu, posto su inace u tom fazonu.Znaci zlo, raspad i jebeni RNR, zla ekipa sa jos gorim fanovima, cuvenom The Wrecking Crew i aktivni do danasnjeg dana, doduse u ko zna kojem po redu sastavu ali i dalje postoje, prave sranje i nikada nisu izdali underground.Zaista jedni od retkih bendova koji se cvrsto drze svog fazona, beskompromisni i zajebani ko sam djavo.Nista, da ne balim ja tu vise evo linka ispod omota, ako vam se svidi skinite jos stosta, ja vam preporucujem In Heaven, Wrecking Crew i Teenagers from outer space najvise od svih, al prvo krenite od pocetka tj.od Meteor Madness-a, evo ga ispod, aj zdravo...






SKIDAJ OVDE!

Нема коментара:

Постави коментар