субота, 19. мај 2012.

Bice skoro propas sveta....


Juce uvece i tokom cele prethodne noci sam bas bio u specijalnom (ne)raspolozenju, nesto mi se sve skupilo plus ovo, ono, nevolje u raju, svadje sa mojom dragom i ta sranja(jebiga mora i to nekada malo) tako da ostadoh gajbi posto je kao sto mnogi znaju u takvim (ne)raspolozenjima najbolje ostati u svome domu jer napolju moze neki cika ili teta da vam zgazi na zivac pa more bidne svasta.Znaci, bio sam ekstremno negativno naelektrisan i nisam znao kako sebe da zabavim posto sam bio svestan kako nema spavanja do jutra pa se dadoh u pregledanje nekih isto tako negativnih stvari i zaista odgledanh sve i svasta.Uglavnom tu su bili razni ultra desnicarski propagandni materijali i filmovi, nasi i strani ali uglavnom nasi pa kad me sve to smorilo ja se okrenu ka drugoj strani, iluminatima, masonima, jevrejima, rimokatolicima, gej lobiju i svemu sto nam zivot cini tako divnim.Na jednoj strani zla, agresivna i plitka govna na drugoj izopaceni, pohlepni i pokvareni demoni iz senke.I sve tako do nekih pet, sest ujutru kada mi dusa napacena i izparanoisana psiha zatrazi neki saundtrek za to crnilo u meni.Zeleo sam cuti neki pank ili hardkor, nesto brzo i agresivno ali slucajno naidjoh na nesto sto ispunjava sve te uslove a u isto vreme je jako moderno i zanimljivo, sirovo i mracno a izaslo je bas ovih dana i nesto sto mi je savrseno leglo kao opis za svo beznadje u meni i oko mene.Ustvari, vise oko mene posto tema ovog albuma i jeste konacni i totalni kraj sveta, armagideon time sto bi rekle came pa ako ste besni, ludi, ljuti, u paranoji ili samo prosto zeljni kvalitetnih apokaliptickih vizija ovo je pravi materijal za vas.O cemu prica ovaj tacno, pitate se vi a ja cu vam reci da je kralj najagresivnijeg elektronskog pravca ikada odnosno ozloglasenog breakcore-a, mister Bong Ra izdao svoj novi album pod imenom Monolith i koji je sigurno njegovo najbolje izdanje do sad, bez pogovora posto je ovo malo drugacije izdanje od njegovih uobicajenih jungle-industrial-breaks fazona posto je pola albuma uradjeno u saradnji sa gospodinom Sole-om, cuvenom alternativnom rap legendom i vlasnikom Anticon-a pa sve to ima vise alternativni rep, cak i dubstep prizvuk gde Sole-ove postapokalipticne rime i vizije plutaju preko muzike gotovo savrseno, dok su druge cetiri numere uradjene sa striktno speed metal rifovima preko breakcore matrica i siguran sam da ce se dopasti cak i striktno metalskim fanovima i ljubiteljima buke generalno.Generalno, sve je vrlo, vrlo napeto i paranoicno i neugodno, prava uzivancija sta reci.Evo kako to sve i zvuci u praksi, puscaj plej i pojacaj do daskee....




Eto culi ste o cemu ja to toliko, nadam se da se vama ovo dopada koliko i meni i da ste ljubitelji slicnih radova.Matori Mladja me skoro davio sa nekim drumstep-om, kao koji haos, koje zlo, matori Bong Ra je za sve njih master of dizaster sto je dokazao i sa ovim novim izdanjem.Osam iskrenih i brutalnih pesama, apokalipsa danas i izdanje koje dugo nece silaziti sa plej liste to je sigurno.Vise informacija o izdanju i link za legalnu kupovinu ovog izdanja mozete naci OVDE, gde mozete i poslusati ceo album a posto citate ovaj a ne neki drugi blog naravno da mozete dobiti i link za postenu kradju i on se nalazi na ovoj adresi OVDE.Toliko, uzivajte, kidajte, slemujte, grizite i sutirajte uz ovo BongRaAAovo izdanje a mi se vidimo snije, cao i zdravo...

Нема коментара:

Постави коментар