понедељак, 28. мај 2012.

Funky Reggae Mash



Posle gomile dosadnih postova, gde sam mnogo pricao a malo pustao muziku, vracamo se na ono sto nas zaista zanima a to je-Less talk, more rock-ili u ovom slucaju more hip-hop-reggae mashups.Mislim, svi smo se slozili da Mash Up DJ-evi nisu bas izmislili toplu vodu ali postoji jedna vrsta mashup zajebancija koja je meni jako draga a to su neki stari, dobri reperski hitovi na jos starije i jos bolje reggae matrice.Ne znam za vas ali meni je ovo savrsena kombinacija pa da vas ne gusim mnogo nego da predjemo na stvar.Dobro sam se pomucio i napravio sam za vas jednu listu od cak dvadeset hip-hop-reggae mashup-ova, dosta pesama je na besplatnom download-u pa vi izvolite i skidajte sta vam se svidja.Pocinjemo sa tri stvari od coveka koji me je i inspirisao ovo da uradim, to je mladi DJ Maars(ne Marsa) koji je apsolutno objasnio kako se prave ovakve sulude kombinacije(overite njegov soundcloud profil ima toga jos).Nista, pali masinu, pali buksnu i uzivaj, jen, dva, tri i krecemo!!!!!


















  
 













  Mr Blennd - Witness the magnificent by Mr Blennd

Нема коментара:

Постави коментар